AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Del Skrevet 19. november 2019 Sønnen min ønsker seg veldig en playstation 4 kontroll til sånn at han kan spille med venner når han er her. Tenkte å gi det i julegave men har ikke så god råd så en kontroll til 600 kr er ikke aktuelt. Fant en nettbutikk som selger uorginale kontroller til playstation 4 å det var mtee bedre priser. Men jeg har jo null peiling på sånne tekniske ting som dette. Bør det være orginal kontroll til playstation? Eller er det greit å kjøpe en uorginal? Barna som skal bruke kontrollen er 8 år. Anonymkode: 50691...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Belima Skrevet 19. november 2019 #2 Del Skrevet 19. november 2019 Ser du kan få til kr 200 på Finn. Kanskje det er en ide å sjekke der. 2 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #3 Del Skrevet 19. november 2019 13 minutter siden, Belima skrev: Ser du kan få til kr 200 på Finn. Kanskje det er en ide å sjekke der. Kan gjerne kjøpe brukt det bryr han seg overhodet ikke om,men leste på flere av de å var hvertfall noe galt med alle jeg leste på. Taster som ikke virker,kontroll som er teipet sammen osv. Litt greit at alt virker på den hvertfall. Anonymkode: 50691...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Jr.Garcon Skrevet 20. november 2019 #4 Del Skrevet 20. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Sønnen min ønsker seg veldig en playstation 4 kontroll til sånn at han kan spille med venner når han er her. Tenkte å gi det i julegave men har ikke så god råd så en kontroll til 600 kr er ikke aktuelt. Fant en nettbutikk som selger uorginale kontroller til playstation 4 å det var mtee bedre priser. Men jeg har jo null peiling på sånne tekniske ting som dette. Bør det være orginal kontroll til playstation? Eller er det greit å kjøpe en uorginal? Barna som skal bruke kontrollen er 8 år. Anonymkode: 50691...486 Hva med den "kompakt" utgaven? Den ser ut til å koste 379 kr på cdon nå, og vil tro at med at litt googling rundt black friday så kan du finne den på cdon/andre kjente steder til en enda lavere pris Nacon PS 4 controller. (Den er ikke trådløs, men det har vel ikke noe stor betydning). Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Blingblingtahei Skrevet 20. november 2019 #5 Del Skrevet 20. november 2019 Det funker helt greit å kjøpe den uorginale 😊 en 8 åring spiller ikke så avanserte spill eller vil merke noe til en evt bitteliten lag, det går nok greit fint 😊 kjøp nytt, bruka er fort vekk behandlet litt røft så du vet ikke hva du får Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest kruspersilletaco Skrevet 20. november 2019 #6 Del Skrevet 20. november 2019 Ingen problem med uoriginal. Har brukt det til ps3 også Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #7 Del Skrevet 20. november 2019 5 timer siden, Jr.Garcon skrev: Hva med den "kompakt" utgaven? Den ser ut til å koste 379 kr på cdon nå, og vil tro at med at litt googling rundt black friday så kan du finne den på cdon/andre kjente steder til en enda lavere pris Nacon PS 4 controller. (Den er ikke trådløs, men det har vel ikke noe stor betydning). Den trenger ikke være trådløs nei :) Anonymkode: 50691...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Alopia Skrevet 20. november 2019 #8 Del Skrevet 20. november 2019 Jeg har kjøpt en uorginal til ps4 tidligere. Den funket en stund, og så sluttet den å koble seg opp mot konsollen. Så jeg har litt dårlig erfaring med det - og ville nok gått for brukt om jeg fant en som var i orden - dersom en tenker at kontrollen skal fungere i lengre tid Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #9 Del Skrevet 20. november 2019 12 timer siden, Jr.Garcon skrev: Hva med den "kompakt" utgaven? Den ser ut til å koste 379 kr på cdon nå, og vil tro at med at litt googling rundt black friday så kan du finne den på cdon/andre kjente steder til en enda lavere pris Nacon PS 4 controller. (Den er ikke trådløs, men det har vel ikke noe stor betydning). Takk skal sjekke den ut 😄 Anonymkode: 50691...486 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå