Gå til innhold

Julehefter


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Juleheftene har fått en ny vår de siste årene og det spretter hele tiden frem nye hefter. 

Hvilke hefter har du kjøpt/skal du kjøpe i år? Del gjerne erfaringer.

Jeg har kjøpt Ren Poesi. Har bare bladd litt i det ennå, men så langt virker det greit. 90% av tekstene er dikt og de fleste diktene er ganske korte, så skal du ha mest mulig tekst for pengene så er nok ikke dette riktig hefte. Men samtidig så er det jo noe med det å ha tid/ork til å lese alle tekster også, og det tror jeg ikke blir noe problem her. 

Ellers er bladet fint illustrert. Kanskje ikke så kunstnerisk som Juleroser, som jeg har kjøpt et tidligere år, men det gjør ikke meg noe. Pluss for «adventkalender» med dikt.

 

Anonymkode: ba1eb...d60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjøpte Ren Poesi i fjor og fant mye glede i det.

Faste kjøp her i huset er Nemi, Pondus, en Donald og så varierer det hva ungen vil ha.  Vi har en pappeske med gamle julehefter tilbake til 1999 ihvertfall og de taes frem hver jul og leses.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kollektivet! I fjor sleit jeg med å finne det, så i år har jeg allerede kjøpt det for å være sikker. Det må jeg ha hvert år. Ellers kjøper jeg Nemi, Pondus og Flåklypa i gave. 

Anonymkode: ce366...453

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg husker det var vanlig at vi kjøpte julehefter da jeg var liten, men nå har det ikke vært tradisjon for det på mange år. Den gangen gikk det i vangsgutane, tuss og troll, smørbukk og Stomperud. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg kjøper, og gir/får Donald Duck, Pondus, Nr. 91 Stomperud, Knoll og Tott.

Finfin juletradisjon 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kjøper alt av Carl Barks og Donald Duck. Abonnerer på sistnevnte. Ja, jeg er snart 40. Nei, man blir aldri for gammel! 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...