Gå til innhold

Det kommer vann ut av pulverskuffen, hjelp!(bilde)


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Når jeg vasker klær renner det vann ut på nedsiden av pulverskuffen på vaskemaskinen. Totalt neddynket vannet en mellomstor håndduk.

Har prøvd å se etter inni der skuffen er, tørket av både der, og i og rundt selve skuffen men finner ikke noe som er ødelagt. 

Er dette normalt? Kan det være vaskemaskinen som har for sterk stråle? 

20191119_213243.jpg

Anonymkode: e04e5...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Google maskinnavn og problemet. Pleier å komme opp en manual da  

Anonymkode: d8f91...605

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er alle pakninger intakte? Har du tatt ut skuffen å kikket inni der den skal stå, og under/baksiden av skuffen? 

Anonymkode: ec535...bd5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sjekket manualen, står ingenting der om slike vannlekkasjer, sjekket rundt hele skuffen og i det rommet der skuffen står. Maskinen står stødig. Såvidt jeg kan se virker det som det ikke er noen pakninger i den delen av maskinen, eller noengang har vært det.

Er ikke noen spor i skuffen eller i skufferommet som tilsier at der skal være pakninger der.

 

Anonymkode: e04e5...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

9 minutter siden, Familytree skrev:

God råd om du har ikke manualen. Dette problemet kalles "vannlekkasje fra dispenseren", grunnen kan være at dette ikke rengjøres ofte eller har for mye vaskemiddel eller såpe.
 

Lastet ned manualen fra nettet, har vasket skuffen og rommet rundt, og er også noe jeg gjør jevnlig. Sjekket nettet tidligere, og ja det er gode råd, men forutenom å begynne og ta ifra hverandre maskinen og nivellere den med laser så ser det ut til at jeg har prøvd det meste. Vanntrykket er det jo lite jeg får gjort noe med :(

Anonymkode: e04e5...047

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree
5 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lastet ned manualen fra nettet, har vasket skuffen og rommet rundt, og er også noe jeg gjør jevnlig. Sjekket nettet tidligere, og ja det er gode råd, men forutenom å begynne og ta ifra hverandre maskinen og nivellere den med laser så ser det ut til at jeg har prøvd det meste. Vanntrykket er det jo lite jeg får gjort noe med :(

Anonymkode: e04e5...047

Jeg anbefaler at du snakker med en spesialist hvis du ikke vet hva du skal gjøre. Du gjorde det bra, jeg synes manualer og internettvideoer kan være forvirrende.
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...