AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Skrevet 19. november 2019 Vi har datet i 2 mnd. Kysset, men ikke hatt sex. Sett hverandre ganske mye, 1-2 ganger per uke. Ganske plutselig ville han roe ned, han syntes det gikk for fort fram og klarte ikke ha overskudd til forhold. Jeg ble skuffet og litt sjokkert faktisk, trodde vi var på vei mot noe. Jeg har allikevel gitt litt rom og holdt meg unna. Vi har kontakt på meldinger men ikke sett hverandre på et par uker. Men grubler litt på hva jeg skal gjøre videre. Vil ikke presse eller mase, men er redd for at det glir over sånn det er nå. Vil gi han tid, og se hva som skjer. Men så lurer jeg på om jeg like gjerne bør treffe andre, for å styre følelsene over på noe annet. Noen som har råd og synspunkter? Litt rådvill nå kjenner jeg. Anonymkode: 2cc74...9df 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #2 Skrevet 19. november 2019 En gutt/mann som er forelsket har plenty overskudd og lyst til å se deg....move on. Anonymkode: 6d685...8bb 30
Anim92 Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 Ville ventet et par uker, det er vel ikke SÅ hastverk med å møte andre? Vent er par uker, og si deretter at det ikke ser ut til å funke og du vil heller møte andre. 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #4 Skrevet 19. november 2019 2 minutter siden, Anim92 skrev: Ville ventet et par uker, det er vel ikke SÅ hastverk med å møte andre? Vent er par uker, og si deretter at det ikke ser ut til å funke og du vil heller møte andre. Ikke hastverk i det hele tatt. Grunnen til at jeg tenker at jeg vil møte andre, er fordi jeg er så redd for å ha forventninger og bli skuffet... Men det er et godt råd å vente et par uker og se hva som skjer. Har det ikke skjedd en utvikling da, så er det greit å gi beskjed om at jeg går videre. ts Anonymkode: 2cc74...9df 4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #5 Skrevet 19. november 2019 Datet 2 mnd og ikke har hatt sex. Hvorfor? Kan noe av årsaken ligge her? Anonymkode: 418cd...0f4 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #6 Skrevet 19. november 2019 Er han tilfeldigvis dansk...? Anonymkode: 6d192...93c
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #7 Skrevet 20. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Datet 2 mnd og ikke har hatt sex. Hvorfor? Kan noe av årsaken ligge her? Anonymkode: 418cd...0f4 Det er nok ikke årsaken. Det bunner mer i type dater vi har hatt til nå, har ikke vært i en posisjon hvor det har kunnet bli sex... ts Anonymkode: 2cc74...9df
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #8 Skrevet 20. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Er han tilfeldigvis dansk...? Anonymkode: 6d192...93c Det tror jeg ikke! Bor i Bergen, så heller tilfeldigvis bergenser😂 ts Anonymkode: 2cc74...9df
Gjest Dævendøtte Skrevet 20. november 2019 #9 Skrevet 20. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det tror jeg ikke! Bor i Bergen, så heller tilfeldigvis bergenser😂 ts Anonymkode: 2cc74...9df Det blir omtrent det samme, dansk eller bergenser Neida, men er redd denne daten er kjørt for deg, etter to måneder med dating og ikke noen utvikling, høres ikke bra ut. Å roe ned noe som egentlig ikke har startet, det er ikke bra. Så jeg tror du skal riste deg av dette og gå videre, setter en femmer på at daten din ikke er forelska nok i deg. Beklager.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #10 Skrevet 20. november 2019 6 minutter siden, Dævendøtte skrev: Det blir omtrent det samme, dansk eller bergenser Neida, men er redd denne daten er kjørt for deg, etter to måneder med dating og ikke noen utvikling, høres ikke bra ut. Å roe ned noe som egentlig ikke har startet, det er ikke bra. Så jeg tror du skal riste deg av dette og gå videre, setter en femmer på at daten din ikke er forelska nok i deg. Beklager. Du har nok dessverre rett i det. Det er bare det at vi var så god match og hadde det hyggelig, derfor trodde jeg på at dette kunne blir noe mer. ts Anonymkode: 2cc74...9df
Wagner Skrevet 20. november 2019 #11 Skrevet 20. november 2019 Datet 2 mnd, han trenger roe ned litt Å roe ned pleier man gjøre etter at "honeymoon fasen" er over, når man har blitt sammen og hverdagen setter inn. Ikke når man er i "bli godt kjent med hverandre" fasen. Der bør det være stor engasjement, litt fyrverkeri og spenning, initiativ og interesse. At dere har truffet hverandre 1 gang i uken i 2 måneder syntes jeg ikke er så mye så blir rart å trappe ned enda mer. Mulig at han enten har fått kalde føtter eller at han er usikker. Jeg syntes ikke det er urimelig at du her etterspør en avklaring så du vet hvor du har han for du kan ikke bare gå der i usikkerhet mens det hele koker bort i kålen. Etter 2 måneder burde han vite om han ønsker et forhold med deg eller ikke. Var jeg deg ville jeg spurt rett ut om dette uten å gå rundt grøten. "Hei jeg må nesten ha en avklaring her. Er du villig til å innlede et forhold med meg eller er du mer der at du ønsker at vi går hver vår vei? Jeg håper og ønsker et konkret svar så jeg vet hvordan jeg skal forholde meg til deg videre for nå fekter jeg i blinde og det trives jeg ikke med." Om han svarer vagt eller diffust er det ikke noe å investere videre i og da kan du igrunn kort og godt bare kvittere med "Ønsker jeg deg lykke til videre. Det var hyggelig å bli kjent med deg og jeg hadde håpet på mer enn du åpenbart kan tilby så her må jeg sette en strek for å verne om meg selv. Ta vare på deg selv!" Det ville vært min løsning, men jeg er meg og du er deg så er ikke sikkert den løsningen er aktuell for deg. Uansett så håper jeg dere finner ut av det. Med kjærlige og morgentrøtte hilsener fra Herr Wagner ❤️🌜 10
Gjest Dævendøtte Skrevet 20. november 2019 #12 Skrevet 20. november 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du har nok dessverre rett i det. Det er bare det at vi var så god match og hadde det hyggelig, derfor trodde jeg på at dette kunne blir noe mer. ts Anonymkode: 2cc74...9df Skjønner deg veldig godt og alltid kjedelig når det blir sånn. Men dessverre ja, vil man virkelig være sammen med noen, da får man til det uten å forklare at det går for fort fram. Vil man, så er det aldri noe problem. Ønsker deg lykke til videre, selv har jeg kyssa mange frosker før jeg fant drømmeprinsen, tok mange år også
OnFire Skrevet 20. november 2019 #13 Skrevet 20. november 2019 Hvis du vil treffe andre bør du i hvert fall droppe ham. Du kan ikke begynne å treffe andre og ha ham i bakhånd. Om han får vite at du har truffet andre, er det nok helt over. 3
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #14 Skrevet 20. november 2019 Jeg og samboer flyttet inn sammen 2 mnd etter vi møttes😂 Det er jo litt på den ekstreme siden, det vet jeg jo selv. Men at han vil roe ned er et veldig dårlig tegn. Jeg hadde kutta kontakt, fordi jeg vil at mine romanser skal være fulle av glede, latter, at man ikke kan vente med å se hverandre, tilbringer hele fridager sammen i trusa, med pizza overalt. Så dette hadde avtent meg helt. Jeg skal også få noe utav dette, det er ikke han som skal stå og dirigere hva som skjer. Man er ikke monogam før man har en samtale om at det nå bare er oss. Gå ut og kos deg, han her blir det ikke noe med. Anonymkode: 9bb5a...83c 2
Gjest O.G. Skrevet 20. november 2019 #15 Skrevet 20. november 2019 12 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har datet i 2 mnd. Kysset, men ikke hatt sex. Sett hverandre ganske mye, 1-2 ganger per uke. Ganske plutselig ville han roe ned, han syntes det gikk for fort fram og klarte ikke ha overskudd til forhold. Jeg ble skuffet og litt sjokkert faktisk, trodde vi var på vei mot noe. Jeg har allikevel gitt litt rom og holdt meg unna. Vi har kontakt på meldinger men ikke sett hverandre på et par uker. Men grubler litt på hva jeg skal gjøre videre. Vil ikke presse eller mase, men er redd for at det glir over sånn det er nå. Vil gi han tid, og se hva som skjer. Men så lurer jeg på om jeg like gjerne bør treffe andre, for å styre følelsene over på noe annet. Noen som har råd og synspunkter? Litt rådvill nå kjenner jeg. Anonymkode: 2cc74...9df Han har ombestemt seg.
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #16 Skrevet 20. november 2019 Jeg skal nok være litt uenig med majoriteten her. Selvsagt, det kan hende han har mistet interessen noe, men noen ganger er det også slik at det som sies er sant. Om responsen og initiative ikke har uteblitt, så er det faktisk slik at noen trenger å ta det i litt mer rolig tempo, uten at det betyr at man har blitt uinteressert. Enten som følge av at man har andre forpliktelser i livet som også krever oppmerksomhet, eller at man f. eks. har en eks. som man samtidig jobber med å komme over. Er ikke ubetinget enig i at to måneder er nok for å vite om man vil gå videre eller ikke, det er fortsatt relativt tidlig i datingfasen. Så her ville jeg lent meg litt tilbake om du klarer det, og tar det litt som det kommer. Jeg vet at det er lettere sagt enn gjort, men man kan ikke presse frem følelser raskere. Enten så skjer det noe mer mellom dere, eller så gjør det ikke det. I mellomtiden bør man forsøke å senke skuldrene litt og ikke legge alt i det. Anonymkode: 00d80...961 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #17 Skrevet 20. november 2019 8 timer siden, OnFire skrev: Hvis du vil treffe andre bør du i hvert fall droppe ham. Du kan ikke begynne å treffe andre og ha ham i bakhånd. Om han får vite at du har truffet andre, er det nok helt over. Jeg vil ikke treffe andre, jeg er klar for å vente på han. Men er redd for at det bare utsetter den endelige slutter. Derfor har jeg vurdert at jeg faktisk skal avslutte det selv. Men litt vanskelig det også. ts Anonymkode: 2cc74...9df
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #18 Skrevet 20. november 2019 7 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg skal nok være litt uenig med majoriteten her. Selvsagt, det kan hende han har mistet interessen noe, men noen ganger er det også slik at det som sies er sant. Om responsen og initiative ikke har uteblitt, så er det faktisk slik at noen trenger å ta det i litt mer rolig tempo, uten at det betyr at man har blitt uinteressert. Enten som følge av at man har andre forpliktelser i livet som også krever oppmerksomhet, eller at man f. eks. har en eks. som man samtidig jobber med å komme over. Er ikke ubetinget enig i at to måneder er nok for å vite om man vil gå videre eller ikke, det er fortsatt relativt tidlig i datingfasen. Så her ville jeg lent meg litt tilbake om du klarer det, og tar det litt som det kommer. Jeg vet at det er lettere sagt enn gjort, men man kan ikke presse frem følelser raskere. Enten så skjer det noe mer mellom dere, eller så gjør det ikke det. I mellomtiden bør man forsøke å senke skuldrene litt og ikke legge alt i det. Anonymkode: 00d80...961 Jeg tenker sånn som deg, men alle jeg snakker med mener at jeg bør gå videre. Antagelig er han ikke klar eller er ikke interessert. Men samtidig har han forklart hvorfor han trenger å ta det med ro med at han har masse på jobb de neste månedene. Verdens mest brukte unnskyldning kanskje? Aner ikke jeg! Usikkerheten spiser meg opp... ts Anonymkode: 2cc74...9df
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #19 Skrevet 20. november 2019 20 timer siden, AnonymBruker skrev: Vi har datet i 2 mnd. Kysset, men ikke hatt sex. Sett hverandre ganske mye, 1-2 ganger per uke. Ganske plutselig ville han roe ned, han syntes det gikk for fort fram og klarte ikke ha overskudd til forhold. Jeg ble skuffet og litt sjokkert faktisk, trodde vi var på vei mot noe. Jeg har allikevel gitt litt rom og holdt meg unna. Vi har kontakt på meldinger men ikke sett hverandre på et par uker. Men grubler litt på hva jeg skal gjøre videre. Vil ikke presse eller mase, men er redd for at det glir over sånn det er nå. Vil gi han tid, og se hva som skjer. Men så lurer jeg på om jeg like gjerne bør treffe andre, for å styre følelsene over på noe annet. Noen som har råd og synspunkter? Litt rådvill nå kjenner jeg. Anonymkode: 2cc74...9df Gi han den tiden han trenger. Forhold er som mennesker - ulike. Dersom du tenker «jeg vil kun ha et forhold med folk som er super-på fra første stund og vet de elsker meg etter to timer (på tross av at de åpenbart ikke aner hvem du er før etter 6 mnd..)» så ender datingen din ett veldig forutsigbart sted. Med skuffelse. Men det at du gir han den tiden han trenger betyr ikke at du behøver eller er forpliktet til å sette livet og datingen på vent. Er du komfortabel med å date flere enn han: sett i gang. Det er ditt liv, og dine regler. Bare vær åpen om hvilke regler du følger, og ikke la noen pirke deg på nesa og påstå reglene dine er feil. Anonymkode: 56fd1...c9e 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #20 Skrevet 20. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Gi han den tiden han trenger. Forhold er som mennesker - ulike. Dersom du tenker «jeg vil kun ha et forhold med folk som er super-på fra første stund og vet de elsker meg etter to timer (på tross av at de åpenbart ikke aner hvem du er før etter 6 mnd..)» så ender datingen din ett veldig forutsigbart sted. Med skuffelse. Men det at du gir han den tiden han trenger betyr ikke at du behøver eller er forpliktet til å sette livet og datingen på vent. Er du komfortabel med å date flere enn han: sett i gang. Det er ditt liv, og dine regler. Bare vær åpen om hvilke regler du følger, og ikke la noen pirke deg på nesa og påstå reglene dine er feil. Anonymkode: 56fd1...c9e Du har en helt annen vinkling på dette enn de fleste svar man får her inne og ellers i livet. Det er interessant, for det er helt riktig. Og jeg tror helt ærlig at flere kunnet finne kjærligheten hvis de tok det litt med ro. Men datingens vesen er jo å gå videre til neste hver gang noe ikke er perfekt... Så ja, jeg har bestemt meg for at jeg bare lever livet og ikke stresser. Dater ikke andre nå, vi har begge slettet Tinder da vi møttes. Venter litt før jeg lager meg ny profil der. ts Anonymkode: 2cc74...9df 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå