Gå til innhold

Lite sexlyst


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Kjæresten min har mye lavere sexlyst enn meg, så vi har sex kanskje hver tredje kveld bare. Jeg har prøvd meg noen kvelder og blitt avvist, men på en fin måte. Og samme hvis jeg prøver å tafse litt i løpet av dagen dersom vi har hatt sex kvelden før.

Hvordan kan jeg venne meg til dette? Jeg vil helst ha sex minst én gang om dagen, gjerne flere ganger. 

Vi er i midten av 30-årene, er det vanlig at menns sexlyst avtar da? 

Anonymkode: d14a8...a90

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg skulle ønske min ville tredje hver dag, har en som er fornøyd med en gang i året 🙄 

Har selv over normal swxlyst, men i samboerforhold med barn hadde egentlig tredje hver dag i snitt vært ideelt for meg. 

Ble sammen med min da han var 38. Han hadde lav sexlyst allerede da, og det har blitt bare verre med årene. 

Anonymkode: 0e0b9...5cd

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg skulle ønske min ville tredje hver dag, har en som er fornøyd med en gang i året 🙄 

Har selv over normal swxlyst, men i samboerforhold med barn hadde egentlig tredje hver dag i snitt vært ideelt for meg. 

Ble sammen med min da han var 38. Han hadde lav sexlyst allerede da, og det har blitt bare verre med årene. 

Anonymkode: 0e0b9...5cd

Prøver å tenke sånn at jeg sikkert ikke vil ha like mye lyst selv når vi får barn, men det er så frustrerende å gå rundt og ha lyst på sex uten å få det! Han er fin, snill og bra på alle andre måter så jeg må bare finne en måte å leve med at vi er så ulike akkurat på dette.

"Godt" å høre at flere plages med det samme. Og føler med deg som får sex så sjelden! 

 

Anonymkode: d14a8...a90

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg vil ha sex hverdag, gjerne flere ganger om dagen. Har som oftest sex hver dag også.

Mann, 44.

Anonymkode: 7d708...5b8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...