Gå til innhold

Hva synes dere om dette navnet?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

4 minutter siden, Hedy Lamarr skrev:

Leste det som asen, som er en krysning av esel og hest. Men Åsne er fint!

Avsporing, men til det jeg har uthevet: nei, det er det ikke. Asen og esel er akkurat det samme. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hm.. Ei venninne av meg som tenker på dette navnet til barnet. Da er det ikke bare meg som synes det er heslig.

Ts 

Anonymkode: 2797b...147

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det finnes ikke noe mer tiltrekkende enn mennesker med utstråling som har et stygt navn, Bare tenk på Eindride Eidsvold.

 

Hvordan barnets personlighet og utstråling blir vet man jo ikke. Har foreldrene guts til å velge et navn som ikke alle velger eller velger de det intetsigende trygge og kjente?

Denne skråsikkerheten om at et navn blir helt feil kan plutselig bli helt rett. Personen bærer sitt navn og er ikke en det går 100 av på dusinet...… ;)

 

Anonymkode: 27ec8...32c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

9 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Det finnes ikke noe mer tiltrekkende enn mennesker med utstråling som har et stygt navn, Bare tenk på Eindride Eidsvold.

 

Hvordan barnets personlighet og utstråling blir vet man jo ikke. Har foreldrene guts til å velge et navn som ikke alle velger eller velger de det intetsigende trygge og kjente?

Denne skråsikkerheten om at et navn blir helt feil kan plutselig bli helt rett. Personen bærer sitt navn og er ikke en det går 100 av på dusinet...… ;)

 

Anonymkode: 27ec8...32c

Dette.

Anonymkode: a369e...aa5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Hm.. Ei venninne av meg som tenker på dette navnet til barnet. Da er det ikke bare meg som synes det er heslig.

Ts 

Anonymkode: 2797b...147

På meg virker det som om venninnen din liker navnet Åsne. Men nå til dags vil mange "forvanske" navnene med rare skrivemåter der det er mulig. For å skille seg ut. For å liksom være "spesielle". 

Åsne er fint. 

Aasne er bare rart. 

Anonymkode: c859c...a46

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...