Gå til innhold

Til menn, liker dere skitten oralsex?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg er en kvinne på 25 år, har ikke hatt så mange sexpartnere bare 6. Men de fleste har likt å få oralsex, var en som ikke likte det. Jeg elsker å gi oralsex, heller det en vaginal sex. Men jeg liker ikke å motta oralsex, syns det er ekkelt. 

Men her er greia, jeg syns det er best å gi oralsex til noen som er litt skitten. Sånn utpå kvelden når han ikke har dusjet siden morgenen. Men er det gått mer enn 2 døgn siden dusj er det litt mye. Men de jeg har hatt vært med syns det er ekkelt, de ville ikke fordi de følte seg skitten og at de derfor ikke kunne nyte det.  Men de 2 jeg bare hadde sex med brydde seg ikke, men de var også beruset vel å merke. 

Men nå har jeg ikke kjæreste. Men føler meg unormal og ekkel siden jeg liker det men ingen av de jeg har vært kjæreste med syns det er opphissende at jeg gir oralsex når de er litt skitten. Drømmer også om wetsex, men får inntrykk av at ikke mange menn liker det. 

Er jeg unormal? 😟 Eller fins det menn som ville likt å få oralsex selv om de ikke er nyvasket? 

Anonymkode: b05fd...3c0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er sammen med ei som ikke ser ut til å bry seg med at jeg har vært i skogen en hel dag og huk suger gjerne...Men når hun begynner å klå så sniker jeg meg unna og hopper i dusjen!

Anonymkode: 4bc96...b2b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei!

Jeg verker gir eller mottar med mindre vi er nydusjede.

Aldri i livet om jeg lar en kvinne ta min udusjede penis i munnen. Det er kjempeflaut.

Anonymkode: b7a6b...923

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Paramount

Tenner ikke på det. Noen intime dufter fra henne tenner meg, men "skitten" høres ikke bra ut. Hverken for meg selv eller partner.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

For min del trenger han ikke være nydusjet. Dusjet om morgenen og suger han om kvelden går fint. 
 

Men jeg elsker wet sex også da, kanskje en sammenheng 🙂 

Anonymkode: 335e6...253

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den som skal utføre bestemmer. Gitt ingen annen info og normale omstendigheter, er jeg nydusjet.

Hvis jeg ikke har dusjet den dagen og hun krangler seg til å få komme til, men så avbryter og ber meg om å stikke en tur inn i dusjen allikevel, så blir jeg vel ikke helt kvitt tanken på at hun hadde en kjip opplevelse der nede, som er litt ukult.

Jeg antok at spørsmålet i tittelen handlet om å utføre, ikke motta, oralsex. Hvis det er meg der nede, så tåler jeg nok ganske så mye.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Elsker oral, rimming og wet begge veier, men det skal helst være rent, ja. Trenger ikke komme direkte fra dusjen når det gjelder oral, men «rekelukt» og gammel svette er ikke særlig sjarmerende når jeg skal ned der synes jeg, og føler tilsverende behov for å bære representabel når noen skal ned på meg også. Har lest at kukost også er en fetish, som så mye annet, men det tror jeg aldri jeg kunne blitt komfortabel med å «levere»😅

Ved rimming er det kun nyvasket som gjelder, og wet (hvis det skal i munnen) bør foregå etter rikelig væskeinntak. Ellers blir det litt vel mye smak. 

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...