Gå til innhold

Finne kjekk fyr via bilde? Hvor?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Møtte en utrolig kjekk fyr i helgen, men selvsagt ble det ikke anledning til å spørre etter nummeret hans eller email. :( 

En kamerat tok noen bilder fra festen, og han er med på et av dem, man kan se hele ansiktet og noe av overkroppen. 

Finnes det noe slags bildeforum hvor jeg kan legge ut bildet(er det lovlig???) og spørre om noen vet hvem han er?

Vi er begge i 40-årene, så nytter i så fall ikke å legge ut på noe ungdomsforum....

Anonymkode: d04da...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kan du ikke spørre noen av de andre du kjenner som også var på festen om de vet hvem han er?

Anonymkode: f3d45...cce

Lenke til kommentar
Del på andre sider

41 minutter siden, AnonymBruker said:

Møtte en utrolig kjekk fyr i helgen, men selvsagt ble det ikke anledning til å spørre etter nummeret hans eller email. :( 

En kamerat tok noen bilder fra festen, og han er med på et av dem, man kan se hele ansiktet og noe av overkroppen. 

Finnes det noe slags bildeforum hvor jeg kan legge ut bildet(er det lovlig???) og spørre om noen vet hvem han er?

Vi er begge i 40-årene, så nytter i så fall ikke å legge ut på noe ungdomsforum....

Anonymkode: d04da...f8b

Nei, det er ikke lovlig.

Anonymkode: 998bf...c51

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Dere har vært på samme fest. Bør være en smal sak å finne ut av hvem denne mannen er. Men du må nok tørre å spørre rundt, selvfølgelig. 

Anonymkode: c1fda...7aa

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

54 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Dere har vært på samme fest. Bør være en smal sak å finne ut av hvem denne mannen er. Men du må nok tørre å spørre rundt, selvfølgelig. 

Anonymkode: c1fda...7aa

Var veldig mange der, og har spurt de jeg kjenner, men ingen vet .... :( 

Anonymkode: d04da...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Var veldig mange der, og har spurt de jeg kjenner, men ingen vet .... :( 

Anonymkode: d04da...f8b

Var det en fest der folk ble invitert så må da noen vite hvis folk spør videre, eller dukket hvem som helst opp? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 minutter siden, Kvelertak skrev:

Var det en fest der folk ble invitert så må da noen vite hvis folk spør videre, eller dukket hvem som helst opp? 

Det var et offentlig arrangement, så hvem som helst kunne komme ja....

Anonymkode: d04da...f8b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Det var et offentlig arrangement, så hvem som helst kunne komme ja....

Anonymkode: d04da...f8b

Ja da er det verre 😕 men det er nok ikke lov å legge ut bilde av noen for å spørre hvem det er. Du kan jo legge ut en liten annonse uten bilde, bare beskrivelse og beskrivelse av deg selv, kanskje han melder seg.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...