AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Skrevet 19. november 2019 Jeg er i et nesten sexløst forhold. Gift kvinne, 38 år og med en mann som var fantastisk når vi møttes. Vi har glidd fra hverandre de siste årene. Jeg har blitt mer aktiv og trent mer etter at barna ble litt større. Min mann er blitt mindre og mindre aktiv og i stadig dårligere form. Jeg ønsker mer nærhet, mer kos og mer sex. Han ser ikke ut til å ønske noen av delene. Vi har pratet mye om dette og jeg ønsker et godt forhold med min mann. Vi er veldig glad i hverandre. Han vet at jeg er frustrert, men ser ikke ut til å klare å gjøre noe med det. Jeg har prøvd veldig mye for å være gode kjærester igjen. Flørter. Lager gode romantiske middager. Går ut på konserter, kino og fine turer sammen. Legger til rette for at vi kan ha det deilig sammen. Han gir nesten null tilbake. Han er aldri direkte slem tilbake, bare altfor uinteressert. Men i det siste har jeg startet å tenke seksuelt om andre menn på jobb. Spesielt en annen som er 35 år. Han gir meg mange komplimenter. Han flørter og er veldig attraktiv. Jeg liker det godt, men har ikke gått over noen grenser som ikke bør krysses. Jeg er sultefôret på flørtende kommentarer og blikk. Jeg trenger det rett og slett. Jeg tenker mye på han på jobb og har seksuelle fantasier om det jeg ønsker å gjøre og alle orgasmer handler om denne personen. Har jeg en sjelden gang sex med min mann er det faktisk personen på jobb som jeg tenker på i de sekundene orgasmen varer. Jeg har aldri vært utro og ønsker ikke å såre min mann, men jeg vurderer å gå fra mannen til mine barn. Jeg orker ikke tanken på å gi opp lidenskapen, nærhet og sex. Jeg vil så gjerne bli begjært og ha deilig, rå sex. Jeg får mye oppmerksomhet fra flotte menn, men ikke fra den som jeg mest ønsker sex og det gode opplevelsene med. Jeg vil ikke ha sex 1 gang i måneden uten noe lidenskap i forholdet. Jeg vil leke og bli revet med i flørt og sex. Noen ganger veldig ofte, andre ganger sjeldnere. Hater når min mann ser på sex som et ork. Trenger råd til å velge mellom; 1. Alltid være der for min mann. Hjelpe mest mulig og finne en best mulig løsning for oss sammen. 2. Gå fra min mann og prioritere mine egne følelser og lyster mer. Men hvordan forklare dette? 3. Ha sex med andre menn for å få tilfredsstilt mine seksuelle behov. Bak min manns rygg. 4. Ha sex med andre med min manns tillatelse for å beholde ekteskapet. Anonymkode: 40e27...b2a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #2 Skrevet 19. november 2019 4. Du kommer lengst med ærlighet. Enten får du lov eller så får mannen din seg en oppvekker, forhåpentligvis. Jeg spurte om det samme selv, men vi har et veldig bra sexliv og samliv. Fikk nei, men da har jeg hvertfall spurt Helt fair at han sa nei og jeg respekterer det. Anonymkode: dd6ca...632 2
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 3 eller 4 - alt etter hans reaksjon! Anonymkode: 1f5e6...f58 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #4 Skrevet 19. november 2019 Hvis du eier noen som helst integritet; 2 eller 4 Anonymkode: f6f62...c14 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #5 Skrevet 19. november 2019 Hei Takk for et bra skrevet innlegg. Situasjonen du har havnet i er kjip. Jeg ville valgt alternativ 4. Du skriver at du er glad i din mann og forstår deg slik at du aller helst skulle ønske at du og han hadde hatt et bra sexliv. Skjønner det også slik at du har kommunisert til han over lenger tid at du ønsker dette, og at du savner sex i livet. Nå vet ikke jeg hva slags type person din mann er men jeg ville hvertfall snakket med han, skikkelig, og da foreslå at du ønsker å søke å få dekket ditt seksuelle behov hos andre pga mangelen på sex i forholdet. Tror du at du kunne vært fornøyd hvis du fikk "tillatelse" til å ha en elsker? Eller ville du kunne forelske deg og senere ville bryte ut av forholdet med din mann uansett? At du kan få følelser for en annen er jo faren oppi dette. Kanskje det beste da er å finne en som har samme behov som deg. Kun sex og nærhet og ikke et forhold. Anonymkode: e25f2...533
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #6 Skrevet 19. november 2019 5. At han kommer seg opp av sofaen, blir mer aktiv og antakeligvis får mer libido. Anonymkode: 7206d...dc2 5
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #7 Skrevet 19. november 2019 og så eventuelt 6. Prøv å snakke med ektemannen din om det, hvordan du føler osv Anonymkode: 7cd3f...fce
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #8 Skrevet 19. november 2019 7. kjøp sexy undertøy. Stay ups... Da blir han interessert og tent på deg. La frisøren få klippe og sette opp håret ditt. Sminke deg, og ha masse god parfyme... Anonymkode: 2e280...00b 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #9 Skrevet 19. november 2019 45 minutter siden, AnonymBruker said: 5. At han kommer seg opp av sofaen, blir mer aktiv og antakeligvis får mer libido. Anonymkode: 7206d...dc2 Og slutter med alkoholholdig drikke. Anonymkode: b38d8...5ea 1
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #10 Skrevet 19. november 2019 2 hours ago, AnonymBruker said: Trenger råd til å velge mellom; 1. Alltid være der for min mann. Hjelpe mest mulig og finne en best mulig løsning for oss sammen. 2. Gå fra min mann og prioritere mine egne følelser og lyster mer. Men hvordan forklare dette? 3. Ha sex med andre menn for å få tilfredsstilt mine seksuelle behov. Bak min manns rygg. 4. Ha sex med andre med min manns tillatelse for å beholde ekteskapet. Anonymkode: 40e27...b2a Hvordan vet du at dette er de reelle valgene dine? Hva om det egentlig er slik det ser ut for deg: 1. a) velge å holde deg til mannen din og være bitter og sur. b) velge å holde deg til mannen din, og være ydmyk, takknemlig og glad. 2. a) Gå fra in mann og ende opp i nytt forhold som kan bli bra eller verre. b) forbli evig singel, kjipe ONS, visne foran speilet og angre på valg tatt. 3. Ha sex med andre menn for å få tilfredsstilt mine seksuelle behov. Bak min manns rygg. a) bli avslørt og skilt. b) forelske deg i en av sexpartnerne og gå fra mannen din. c) aldri bli avslørt, men føle deg som dritt. 4. Ha sex med andre med min manns tillatelse for å beholde ekteskapet a) han bryter sammen og skiller seg. b) han vil også swinge, og forlater deg til slutt. c) du mister respekten for mannen din. Anonymkode: b842f...a99 3
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #11 Skrevet 19. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Hvis du eier noen som helst integritet; 2 eller 4 Anonymkode: f6f62...c14 Jeg har nok av integritet. Men vet ikke om valget blir enklere av den grunn. Men absolutt viktig å ikke meg selv her... Anonymkode: 40e27...b2a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #12 Skrevet 19. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: 3 eller 4 - alt etter hans reaksjon! Anonymkode: 1f5e6...f58 Vet ikke om jeg klarer dette... vil vel helst ha et lidenskapelig forhold basert på ekte følelser. Elsker sex, men ikke sex uten følelser. Anonymkode: 40e27...b2a
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #13 Skrevet 19. november 2019 Veldig fort gjort å få følelser tils mer man involverer seg med andre.Så da kan det være ryddig at mannen får velge. Anonymkode: 1f5e6...f58
Jr.Garcon Skrevet 20. november 2019 #14 Skrevet 20. november 2019 (endret) 6 timer siden, AnonymBruker skrev: Jeg er i et nesten sexløst forhold. Gift kvinne, 38 år og med en mann som var fantastisk når vi møttes. Vi har glidd fra hverandre de siste årene. Jeg har blitt mer aktiv og trent mer etter at barna ble litt større. Min mann er blitt mindre og mindre aktiv og i stadig dårligere form. Jeg ønsker mer nærhet, mer kos og mer sex. Han ser ikke ut til å ønske noen av delene. Vi har pratet mye om dette og jeg ønsker et godt forhold med min mann. Vi er veldig glad i hverandre. Han vet at jeg er frustrert, men ser ikke ut til å klare å gjøre noe med det. Jeg har prøvd veldig mye for å være gode kjærester igjen. Flørter. Lager gode romantiske middager. Går ut på konserter, kino og fine turer sammen. Legger til rette for at vi kan ha det deilig sammen. Han gir nesten null tilbake. Han er aldri direkte slem tilbake, bare altfor uinteressert. Men i det siste har jeg startet å tenke seksuelt om andre menn på jobb. Spesielt en annen som er 35 år. Han gir meg mange komplimenter. Han flørter og er veldig attraktiv. Jeg liker det godt, men har ikke gått over noen grenser som ikke bør krysses. Jeg er sultefôret på flørtende kommentarer og blikk. Jeg trenger det rett og slett. Jeg tenker mye på han på jobb og har seksuelle fantasier om det jeg ønsker å gjøre og alle orgasmer handler om denne personen. Har jeg en sjelden gang sex med min mann er det faktisk personen på jobb som jeg tenker på i de sekundene orgasmen varer. Jeg har aldri vært utro og ønsker ikke å såre min mann, men jeg vurderer å gå fra mannen til mine barn. Jeg orker ikke tanken på å gi opp lidenskapen, nærhet og sex. Jeg vil så gjerne bli begjært og ha deilig, rå sex. Jeg får mye oppmerksomhet fra flotte menn, men ikke fra den som jeg mest ønsker sex og det gode opplevelsene med. Jeg vil ikke ha sex 1 gang i måneden uten noe lidenskap i forholdet. Jeg vil leke og bli revet med i flørt og sex. Noen ganger veldig ofte, andre ganger sjeldnere. Hater når min mann ser på sex som et ork. Trenger råd til å velge mellom; 1. Alltid være der for min mann. Hjelpe mest mulig og finne en best mulig løsning for oss sammen. 2. Gå fra min mann og prioritere mine egne følelser og lyster mer. Men hvordan forklare dette? 3. Ha sex med andre menn for å få tilfredsstilt mine seksuelle behov. Bak min manns rygg. 4. Ha sex med andre med min manns tillatelse for å beholde ekteskapet. Anonymkode: 40e27...b2a En del menn skjønner ikke at relasjonen er i ferd med å ødelegges/ødelagt,før kona pakker sekken og drar. Jeg syns du skal slutte å varte han opp og prøve å få han på gli osv. Sett deg ned å si ( gjerne også den setningen du skrev med at den du helst ønsker oppmerksomhet fra ikke gir deg det) at du ønsker å skille deg og ikke kan leve i et ekteskap uten sex. Så kan du jo se hva han sier ? Lover han bot og bedring , så kan du - hvis du vil gi han en ny sjanse - si at han må begynne å trene og gå en tur til legen. Om han ikke er 50-60+ så er det unormalt lav lyst. Så får du bare anse det som hans siste sjanse. Endret 20. november 2019 av Jr.Garcon 1
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #15 Skrevet 20. november 2019 5 timer siden, Jr.Garcon skrev: En del menn skjønner ikke at relasjonen er i ferd med å ødelegges/ødelagt,før kona pakker sekken og drar. Jeg syns du skal slutte å varte han opp og prøve å få han på gli osv. Sett deg ned å si ( gjerne også den setningen du skrev med at den du helst ønsker oppmerksomhet fra ikke gir deg det) at du ønsker å skille deg og ikke kan leve i et ekteskap uten sex. Så kan du jo se hva han sier ? Lover han bot og bedring , så kan du - hvis du vil gi han en ny sjanse - si at han må begynne å trene og gå en tur til legen. Om han ikke er 50-60+ så er det unormalt lav lyst. Så får du bare anse det som hans siste sjanse. Jeg har prøvd å få han på gli veldig lenge allerede. Men aldri sagt at jeg vurderer å skille meg. Vil ha tilbake noe som ligner det som var, men ikke bare unnskyldninger og tomme ord. Jeg gir veldig snart opp kjenner jeg... Anonymkode: 40e27...b2a
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #16 Skrevet 20. november 2019 8 timer siden, AnonymBruker skrev: Veldig fort gjort å få følelser tils mer man involverer seg med andre.Så da kan det være ryddig at mannen får velge. Anonymkode: 1f5e6...f58 Tror også det. Men jeg ønsker heller ikke å være bundet av min manns valg. Hvis han gjerne vil prøve å redde forholdet vårt må han jo i det hele tatt prøve. Jeg tror ikke jeg klarer å ha sex med andre samtidig som jeg er gift. Tror ikke mitt syn på min mann blir mer positivt da. Tror han må endre livsstil betraktelig og at jeg må gå hvis det ikke egentlig skjer noe. Jeg gir han masse oppmerksomhet og snakker aldri negativt om han til mine venninner. Men sier at jeg savner den positive, aktive og lekne mannen jeg giftet meg med. Dette har jeg også forklart veldig mange ganger til ham direkte. Anonymkode: 40e27...b2a
exictence Skrevet 20. november 2019 #17 Skrevet 20. november 2019 (endret) Tror du må forlange mer kos sammen. F.eks at dere ligger tett, gir klemmer, holder rundt hverandre, holder hånd. Uten at det nødvendigvis fører til sex. Og ellers må du klare deg selv når det gjelder sex. Synd for deg, ja. Men det fins veldig mange gode ting du bør være glad og lykkelig over. Dere er veldig glad i hverandre. Dere finner på hyggelige ting som familie. Ta vare på det. Du kommer til å angre ellers. Lykke til. Endret 20. november 2019 av exictence
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #18 Skrevet 20. november 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: Hvordan vet du at dette er de reelle valgene dine? Hva om det egentlig er slik det ser ut for deg: 1. a) velge å holde deg til mannen din og være bitter og sur. b) velge å holde deg til mannen din, og være ydmyk, takknemlig og glad. 2. a) Gå fra in mann og ende opp i nytt forhold som kan bli bra eller verre. b) forbli evig singel, kjipe ONS, visne foran speilet og angre på valg tatt. 3. Ha sex med andre menn for å få tilfredsstilt mine seksuelle behov. Bak min manns rygg. a) bli avslørt og skilt. b) forelske deg i en av sexpartnerne og gå fra mannen din. c) aldri bli avslørt, men føle deg som dritt. 4. Ha sex med andre med min manns tillatelse for å beholde ekteskapet a) han bryter sammen og skiller seg. b) han vil også swinge, og forlater deg til slutt. c) du mister respekten for mannen din. Anonymkode: b842f...a99 Tror mange av disse potensielle konsekvensene kan være riktige. Men jeg må da vel ikke nødvendigvis være bitter, sur eller takknemlig og ydmyk hvis jeg blir..? Synes jo at slike påstander fritar min mann fra alt av hans ansvar for å gjøre dette bra igjen. Det er selvfølgelig risiko involvert i å skille seg, men det er også stor risiko for at jeg ikke blir lykkeligere av å fortsette som nå. Vil gjerne at det blir bra igjen. Har bare mistet troen på det. Det er vel også grunnen til at jeg ser seksuelt etter andre menn... Tror konsekvensene på 3 stemmer. Vondt for alle uansett. Orker nok ikke det heller... Er enig i svar på 4. Tror ikke det vil ende bra for noen. Anonymkode: 40e27...b2a
Bamseklemmer Skrevet 20. november 2019 #19 Skrevet 20. november 2019 Har han noen psykiske lidelser han ikke snakker med deg om tror du? Det kan gå ut over sexlysten hans. Mitt råd er å finne ut av det først, utelukk alle problemer/mangler på hans sexlyster. Er det fremdeles ikke håp? Skill deg, tenk mere på deg selv, du er for ung til at sexen skal død ut, du har iallefall 20 år igjen! Med sex øker livskvaliteten din, du blir mye gladere, jo bedre blir det å se at mammaen er lykkelig. Jeg driter ikke i mannen din, men han bør få en sjanse til å bli bedre. Når dere skal snakke om dette, kan han fort bli sjalu for at du skal ha en ny partner for sex og samliv. Ingen enkel sak dette. Da er det kanskje best å ikke nevne at det er pga sexmangel mellom dere. Regner med du forstår hva jeg mener💚
Hartroa Skrevet 20. november 2019 #20 Skrevet 20. november 2019 Hovedproblemet her er ikke sexen. Jeg tror problemet deres er at dere har glidd fra hverandre og at dere har sluttet å investere i forholdet. I alle fall virker det som at din mann har sluttet og tar deg som en selvfølge. Jeg tror den eneste veien å gå er at du stiller krav. Fortell ham dine innerste tanker - fortell ham at du vurderer å skille deg, men at du vil gi ham en sjanse til. Hvis han ikke vil miste deg må han virkelig komme seg opp av sofaen og reagere på det du sier. Så mitt råd er: FVK og parterapi. Vil han ikke bli med på det, så er det bare å flytte ut. For meg så virker det som du egentlig liker og er glad i mannen din, så det er vel verdt å kjempe for.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå