AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #1 Skrevet 19. november 2019 Skal ta oppkjøring til torsdag, på automat. Jeg begynner å grue meg. Noen råd? Uff. Redd for å f eks ikke klare å luke parkere. Anonymkode: 979a3...9c4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #2 Skrevet 19. november 2019 Beklager, ingen gode råd. Jeg har så nervøs at jeg babla hele veien i bilen. Jeg missa også en avkjørsel 😂 Men bestod 👍 Anonymkode: a89a3...41d
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #3 Skrevet 19. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Beklager, ingen gode råd. Jeg har så nervøs at jeg babla hele veien i bilen. Jeg missa også en avkjørsel 😂 Men bestod 👍 Anonymkode: a89a3...41d Hvordan tok sensor det er du babla? Hørtes ut som en hyggelig elev du da😆 Anonymkode: 979a3...9c4
MollyJones Skrevet 19. november 2019 #4 Skrevet 19. november 2019 Jeg måtte ikke lukeparkere på min oppkjøring. Mitt beste råd: De neste dagene får du noen til å sitte på med deg. Lat som du kjører helt alene. Du skal finne veien, du skal ta av, bestemme deg i rundkjøring - alt helt selv, og bare i farlige situasjoner kan sidemannen bryte inn. Kartkjøringa var det jeg lærte desidert mest av, for det var da jeg kjørte mest selvstendig. (Og læringskurven er enorm de første ukene etter du har fått lappen - når du kjører helt sjøl).
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #5 Skrevet 19. november 2019 22 minutter siden, MollyJones skrev: Jeg måtte ikke lukeparkere på min oppkjøring. Mitt beste råd: De neste dagene får du noen til å sitte på med deg. Lat som du kjører helt alene. Du skal finne veien, du skal ta av, bestemme deg i rundkjøring - alt helt selv, og bare i farlige situasjoner kan sidemannen bryte inn. Kartkjøringa var det jeg lærte desidert mest av, for det var da jeg kjørte mest selvstendig. (Og læringskurven er enorm de første ukene etter du har fått lappen - når du kjører helt sjøl). Ja det gjør vi allerede 🙂 Anonymkode: 979a3...9c4
AnonymBruker Skrevet 19. november 2019 #6 Skrevet 19. november 2019 Ingen flere råd? Anonymkode: 979a3...9c4
AnonymBruker Skrevet 20. november 2019 #7 Skrevet 20. november 2019 Det kommer til å gå fint. Jeg tok oppkjøringen for andre gang i mars og besto. Jeg hadde ikke lukeparkering på begge av oppkjøringene. Jeg kjørte feil begge gangene på oppkjøring, men det hadde ikke noe å si. Lykke til! Anonymkode: 5b1f2...c5b
AnonymBruker Skrevet 22. november 2019 #8 Skrevet 22. november 2019 Klarte det 👏 Anonymkode: 979a3...9c4 2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå