Gå til innhold

Stebarn og SoMe


Gjest kruspersilletaco

Anbefalte innlegg

Gjest kruspersilletaco

Inspirert av en annen tråd som fikk meg til å tenke litt.. 

Da jeg traff samboer sa han at jeg ikke har lov til å legge ut bilder på SoMe av barna hans, så det har jeg ikke gjort. Utenom en gang da jeg la ut et bilde av hunden på tur og bakhodet til ene barnet kom med på bildet. Da ble det fullstendig krise fordi mor til barnet hadde sett bildet og gjettet det var sitt barn. Så har vært veldig forsiktig etterpå.

Vi har fått felles barn, og disse legger jeg av og til ut bilder av, på lukket profil, og skriver ikke verdens beste barn eller noe, mer "kjekt på karneval" og sånt. 

Men nå lurer jeg jo på, alle de som ikke kjenner meg veldig godt, og derfor ikke vet at jeg ikke har lov til å inkludere stebarn på disse bildene, tror de jeg "driter i" stebarna? Hva hadde du tenkt? Når jeg sender mms til foreldre og svigers, av alle barna foran juletreet feks, så er jo alle barna med. Men det er jo bare de nærmeste som ser disse bildene, de som henger på veggen og er i albumet. Nå tenker jeg at alle andre må jo synes at jeg bare bryr meg om mine egne barn.. 

Hilsen Stemor

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...