Gå til innhold

Posten suger


Ungdomskrisen

Anbefalte innlegg

Spoiler
Spoiler
Sitat

 

 

 

Har ventet en pakke fra Møre og Romsdal som ble sendt på fredag halv fire til meg som bor i Harstad. Denne er ikke kommet opp på sporingsingsinformasjonen engang! Jeg klikker. Når jeg sporer pakken på posten.no står det at den ikke er gyldig eller registrert! Skulle den ikke ha vært framme nå? Hva skal jeg gjøre! Tror ikke avsenderen har svindlet i det hele tatt, hun er kjempesnill og tålmodig og sendte meg bildet av pakken da hun var på post kontoret!

hjelp!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Posten jobber ikke i helgene. Fredag ettermiddag og nå tirsdag formiddag bare? De har hatt kun to arbeidsdager på seg. Det tar noen ganger mye lenger tid enn det å få en pakke.

Jeg ville ikke bekymret meg for det ennå. Men det er litt mer bekymringsfullt at det pakkesporingsnummeret du sier du har, kommer opp som ikke gyldig... har selgeren lurt deg og gitt deg et falskt pakkesporingsnummer? Det var veldig merkelig. Kontakt selger igjen og be dem dobbeltsjekke nummeret og gi deg det på nytt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nå er julestresset begynt og det tar ikke én virkedag (posten hadde sannsynligvis allerede blitt hentet halv 4 på fredag, så den ville ikke blitt sendt før i går). 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

19 minutter siden, Ungdomskrisen skrev:
  Vis skjult innhold
  Vis skjult innhold

 

 

Har ventet en pakke fra Møre og Romsdal som ble sendt på fredag halv fire til meg som bor i Harstad. Denne er ikke kommet opp på sporingsingsinformasjonen engang! Jeg klikker. Når jeg sporer pakken på posten.no står det at den ikke er gyldig eller registrert! Skulle den ikke ha vært framme nå? Hva skal jeg gjøre! Tror ikke avsenderen har svindlet i det hele tatt, hun er kjempesnill og tålmodig og sendte meg bildet av pakken da hun var på post kontoret!

hjelp!

Beklager! Mente at den ble sendt på torsdag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 minutter siden, Missbehave skrev:

Nå er julestresset begynt og det tar ikke én virkedag (posten hadde sannsynligvis allerede blitt hentet halv 4 på fredag, så den ville ikke blitt sendt før i går). 

Beklager! Mente at den ble sendt på torsdag

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Ungdomskrisen skrev:

Beklager! Mente at den ble sendt på torsdag

 

Det er fortsatt for kort tid. Det tar normalt sett 3-5 virkedager for pakker i Posten, men julerushet har begynt (bestillinger fra butikker og sendinger som julegave), så det kan fort gå lenger tid. Litt rart likevel at pakken ikke er scannet inn som at den er mottatt på postkontoret/PiB. Det kan skje at det har vært feil med systemet slik at det ikke har vært mulig å scanne pakken som mottatt. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...