Gå til innhold

Gastroskopi-narkose

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er det andre som har hatt gastroskopi i narkose? Hvor lang tid gikk det ? Fra du ble lagt inn til du reiste hjem ? 

kan en drikke alkohol 2 dager før narkose? 

Anonymkode: 4de25...8f1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har.Jeg møtte opp ved 8 tida og kunne dra hjem etter et par timer.Fikk servert cola og brødskiver etterpå,det gjorde godt.😊Bør kanskje legge til at jeg var der på oppfølging etter at magesekken min sprakk og ble hasteoperert natt til 2 juledag.Ønsker deg lykke til,dette går helt fint.

Anonymkode: f9621...f1a

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har.Jeg møtte opp ved 8 tida og kunne dra hjem etter et par timer.Fikk servert cola og brødskiver etterpå,det gjorde godt.😊Bør kanskje legge til at jeg var der på oppfølging etter at magesekken min sprakk og ble hasteoperert natt til 2 juledag.Ønsker deg lykke til,dette går helt fint.

Ps,det med alkohol vet jeg ikke ,men det er nok lurest å la være.

• Liker 2
Skrevet
35 minutter siden, AnonymBruker skrev:

I helvete. Kan magesekken sprekke??? Jeg som alltid har vært så redd for sår (sliter med refluks og går på Losec). Nå fikk jeg noe nytt å tenke på.. Hvordan merket du det? Hva skjedde? 

Anonymkode: dc0f2...21c

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...