Gå til innhold

Stearinlys feil?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg er en mann i 30-årene. Litt kaldt her jeg bor, så jeg bruker stearinlys i tillegg til annen varme. Tok med meg lysene inn på soverommet nå, og det er jo ganske ålreit med stearinlys 😄 

Men, blir det for femi, eller for romantisk om man har med seg en dame hjem fra byen? Kanskje greiere om man dater? 

Vil tro at det er litt delte meninger om dette. 

Anonymkode: 53268...a3c

Videoannonse
Annonse
Skrevet (endret)

Selvsagt er det femi. Kommer jeg et sted og ser stearinlys, tenker jeg at her bor det en dame. Eller det har nettopp vært en dame her. Tar du med en dame hjem, vil hun kanskje tenke det samme. I alle fall om de er brukt. Nye stearinlys kan du si er kjøpt inn for hennes skyld. Uansett er det femi. Men kanskje du vil ha en røff dame som liker å herse litt med mannen sin? Folk er forskjellige. Vær deg selv.

Edit: Stearinlys er forresten veldig forurensende, vær forsiktig, ikke bruk daglig.

Endret av Horten Market
Skrevet (endret)
44 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg er en mann i 30-årene. Litt kaldt her jeg bor, så jeg bruker stearinlys i tillegg til annen varme. Tok med meg lysene inn på soverommet nå, og det er jo ganske ålreit med stearinlys 😄 

Men, blir det for femi, eller for romantisk om man har med seg en dame hjem fra byen? Kanskje greiere om man dater? 

Vil tro at det er litt delte meninger om dette. 

Vil si det uansett er mer femi nå, når du chillern alene i senga med levende lys rundt deg 🤣

Damer du drar med deg hjem fra byen bør du ikke kaste bort et flott Nile lys på - de lysene sparer du til du får deg en kjæreste en vakker dag.

Endret av Jr.Garcon
Skrevet

Det går ikke an å være 100 % testosteron-fyllt sexy manly strong beast heele tiden, gutta. Chillax! Det er ikke farlig å være litt feminin. Hadde jeg dratt hjem til en kar og han hadde brent stearinlys hadde jeg aldri tenkt at «dette blir bare for feminint for meg» Synes det er koselig.

Anonymkode: 41b2e...8e3

• Liker 5
Skrevet
8 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Vil si det uansett er mer femi nå, når du chillern alene i senga med levende lys rundt deg 🤣

Damer du drar med deg hjem fra byen bør du ikke kaste bort et flott Nile lys på - de lysene sparer du til du får deg en kjæreste en vakker dag.

Du kan jo prøve å lese hele innlegget. Hovedgrunnen til at jeg bruker lysene er varme. 

Skrevet

Forresten nedtur dette med forurensning, at stearinlys er skadelig osv. 

Skrevet (endret)
3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du kan jo prøve å lese hele innlegget. Hovedgrunnen til at jeg bruker lysene er varme. 

Du skjønner vel selv at det kun er femi menn som får (føler) varme fra stearinslys? En voksen stor mann blir ikke varmet opp av 3 stearinslys. Jeg må ha minst et stort St.Hans bål!

Endret av Jr.Garcon
  • Liker 1
Skrevet (endret)

Damer tenner lys, menn fyrer i peisen. Ja, sånn er det.

Greit å ha noen femi sider, og kanskje er det mest femi å være bekymret for akkurat det. Jeg liker femi musikk, forresten. Ja, hvem hadde trodd det!

Endret av Horten Market
Skrevet
2 minutter siden, Jr.Garcon skrev:

Du skjønner vel selv at det kun er femi menn som får (føler) varme fra stearinslys? En voksen stor mann blir ikke varmet opp av 3 stearinslys. Jeg må ha minst et stort St.Hans bål!

Ok. Vet ikke hva problemet ditt er, men vi snakker ikke bare lesevansker. Har ikke sagt et ord om antall lys eller hvordan de er plassert. 

Ikke så kjapp på avtrekkeren neste gang. Tenk deg litt om, så unngår du å fremstå som et fjols. 

Men mtp at stearinlys er skadelig, så er det egentlig ikke mer å lure på. Over og ut. 

Skrevet (endret)

Humor er en god ting 😛

Endret av Jr.Garcon
Skrevet

Hæ?? Femi? Jeg var på date hjemme hos en mann i helga, han hadde tent levende lys både her og der, med både lyslykter og kubbelys.. Fyr i peisen i tillegg altså... Synes det var kjempekoselig og følte han hadde gjort en innsats for at det skulle føles koselig og innbydende for meg.. 😍

Det imponerte også at han hadde utrolig kul interiørstil, ikke femi det heller, men litt mørkt og delikat, med kule pynteting og stilige møbler.. Jeg ble overrasket! 

Anonymkode: 1dfc0...e98

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...