Gå til innhold

Anbefal meg noen kjekke spill!


_nubbenella

Anbefalte innlegg

Eg leiter etter spillanbefalinger! Er helst ute etter RPG og FPS som er utgitt ila dei siste 3-4-5 åra til Xbox One (evt 360).  

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke helt FPS eller RPG, men jeg kan anbefale Red Dead Redemption 2, Assassin’s Creed Origins, Far Cry 4 og 5, Spider-Man.

Anonymkode: 46749...4d2

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 18.11.2019 den 22.18, AnonymBruker skrev:

Ikke helt FPS eller RPG, men jeg kan anbefale Red Dead Redemption 2, Assassin’s Creed Origins, Far Cry 4 og 5, Spider-Man.

Anonymkode: 46749...4d2

Ja, noen av dei har eg, og dei er knallbra. Takk for tips. Sitt faktisk med Assassin's Creed Odyssey for øyeblikket og har kikka litt på dei nyaste i Far Cry serien 😄

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er cod mw som gjelder nå. Kom for noen uker siden😊

Anonymkode: 66e3e...5b5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Helt tilbake til 2014? Spiller relativt lite FPS, men Doom (2016) var jo festlig nok. Av rollespill er det vel mest Dragon Age Inquisition, The Witcher 3, Final Fantasy XV, Fallout 4, Dark Souls 3, Deus Ex Mankind Divided, Nier: Automata og The Outer Worlds som stikker seg ut. Litt usikker på om jeg vil beskrive Sekiro som et rollespill, men mekanisk er det jo såpass likt Dark Souls at de som liker det ene sikkert liker det andre og.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

På 21.11.2019 den 11.30, AnonymBruker skrev:

Det er cod mw som gjelder nå. Kom for noen uker siden😊

Anonymkode: 66e3e...5b5

Det skal eg kikke nærmere på 😄 Takk.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, Okapi skrev:

Helt tilbake til 2014? Spiller relativt lite FPS, men Doom (2016) var jo festlig nok. Av rollespill er det vel mest Dragon Age Inquisition, The Witcher 3, Final Fantasy XV, Fallout 4, Dark Souls 3, Deus Ex Mankind Divided, Nier: Automata og The Outer Worlds som stikker seg ut. Litt usikker på om jeg vil beskrive Sekiro som et rollespill, men mekanisk er det jo såpass likt Dark Souls at de som liker det ene sikkert liker det andre og.

Ja, av forskjellige årsaker så har eg nok missa fleire gode spill dei siste åra, som eg vil legge til i spill samlinga mi no, om eg fortsatt får tak i dei. Takk for tips, fleire av del har eg heldigvis allerede, skal sjekke ut dei eg ikkje har 😄

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...