Gjest Døvetolk? Skrevet 27. mai 2005 #1 Skrevet 27. mai 2005 :-) Hvor kan jeg utdanne meg som døvetolk? Finns det nettbaset utdannelse i det ? Noe i Møre og Romsdal? Finner ikke noe på nett.
Nella Skrevet 27. mai 2005 #2 Skrevet 27. mai 2005 Høyskolen i Sør-Trøndelag og universitetet i Oslo har disse utdanningene ihvertfall. Søk opp nettsidene deres og se. Og i Bergen finnes det. Høyskolen?
Samantha Skrevet 27. mai 2005 #3 Skrevet 27. mai 2005 Universitetet i Oslo har i alle fall den utdanninga. Og Høgskulen i Bergen har ei heilt ny tegnspråk-linje trur eg. Men eg tvilar på det går an å ta et sånt studium på nettet. Men eg veit ikkje altså. Lykke til i alle fall! :-)
Gjest Oktavia Skrevet 27. mai 2005 #4 Skrevet 27. mai 2005 Høgskolen i Sør-Trøndelag har i hvert fall. Tviler på at det er nettbasert utdanning i døvetolk. Har pratet med ene læreren på tegnspråk på HiST og han var i hvert fall veldig på det med at man måtte være tilstedet i undervisningen for å "oppleve" og lære tegnspråk... www.alt.hist.no er nettsiden til avdelingen for lærer- og tegnspråk-utanning på HiST. Der står det sikkert litt om det. -Oktavia-
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå