Gå til innhold

Kontakt etter date

Fremhevede innlegg

Skrevet

Har vært på date med en fra tinder. Vi spiste middag hos han og jeg endte opp med å sove der etter litt alkohol - vi hadde sex. Han skriver endel til meg etterpå men ikke noe om at han hygget seg eller vil møtes igjen? Blir usikker på om han liker meg.. Hadde han fortsatt tatt kontakt dersom han ikke så for seg noe videre? Dersom jeg ikke ser for meg ting videre er det naturlig for meg å takke for fin date men at vi ikke klaffet eksempel, er dette likt for menn? 

Anonymkode: e01e6...21d

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Er han sjenert eller har dårlig selvtillit kanskje? Jeg synes du skal vise litt i initiativ her, høres ut som han liker deg egentlig

Anonymkode: 5e396...3b4

Skrevet
47 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Er han sjenert eller har dårlig selvtillit kanskje? Jeg synes du skal vise litt i initiativ her, høres ut som han liker deg egentlig

Anonymkode: 5e396...3b4

Nei han er en veldig kjekk mann som virker populær hos damer. Jeg prøver å vise litt initiativ men blir fort usikker og har ikke verdens største selvtillit på dette området 

Skrevet

Tenk på de 20% av menn som vasser i damer da er han en av de. He is not that into you som de sier på kg... han kan velge å vrake. Han fikk lett tilgang og da er ikke resten så interessant. Trekk deg unna og se hva som skjer. Er han interessert tar han kontakt ... hvis ikke ... move on...

Anonymkode: b3de0...e57

• Liker 2
Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Tenk på de 20% av menn som vasser i damer da er han en av de. He is not that into you som de sier på kg... han kan velge å vrake. Han fikk lett tilgang og da er ikke resten så interessant. Trekk deg unna og se hva som skjer. Er han interessert tar han kontakt ... hvis ikke ... move on...

Anonymkode: b3de0...e57

Han tar kontakt fortsatt, men i en mindre romantisk tone. Han snakker ikke om sex heller. Jeg har ingen problem med at han kanskje ikke er noe interessert, er ikke stup forelsket etter ett møte jeg heller. Bare lurer på om han ville tatt kontakt dersom han ikke ville møtes igjen eksempel? 

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han tar kontakt fortsatt, men i en mindre romantisk tone. Han snakker ikke om sex heller. Jeg har ingen problem med at han kanskje ikke er noe interessert, er ikke stup forelsket etter ett møte jeg heller. Bare lurer på om han ville tatt kontakt dersom han ikke ville møtes igjen eksempel? 

Ikke godt å si, folk er forskjellige. Om han tar kontakt igjen nå for å sikre seg tilgang til sex, eller om han tar kontakt fordi han er genuint interessert, er ikke lett å si. 

Har dere snakket om hva dere ønsker ut av datingen begge to? Så du vet at det er forhold han er ute etter? Jeg hadde bare tatt litt kontroll i situasjonen selv, å prøvd å be han med på noe. 

"Du, jeg lurte på å xxxxaktivitet på fredag, vil du være med?" Da kan du også fort se om han er interessert i å finne på noe med seg utenfor hjemmet (senga).

Anonymkode: 33e03...fd1

Skrevet
15 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ikke godt å si, folk er forskjellige. Om han tar kontakt igjen nå for å sikre seg tilgang til sex, eller om han tar kontakt fordi han er genuint interessert, er ikke lett å si. 

Har dere snakket om hva dere ønsker ut av datingen begge to? Så du vet at det er forhold han er ute etter? Jeg hadde bare tatt litt kontroll i situasjonen selv, å prøvd å be han med på noe. 

"Du, jeg lurte på å xxxxaktivitet på fredag, vil du være med?" Da kan du også fort se om han er interessert i å finne på noe med seg utenfor hjemmet (senga).

Anonymkode: 33e03...fd1

Vi har ikke snakket om det, har bare tolket det som at han ønsker noe seriøst da han sier mye som at han ønsker noen å dele ting med og lignende. Jeg prøvde å sende han meldinger med litt romantisk karakter men da får jeg ikke det samme tilbake så tenker nok han ikke er interessert. Han var ganske romantisk i meldingene før vi møttes. 

Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Sender han hjerter og kyssesmileys? Kan det hende at han egentlig ikke er singel og livredd for å skrive noe som kan avsløre ham?

• 1 måned senere...
Gjest MadameDeRosa
Skrevet

Så, ble dere et parr?? 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...