AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #1 Skrevet 18. november 2019 Kan du fortelle litt om hvordan det var for deg? Anonymkode: 08ff2...fee
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #2 Skrevet 18. november 2019 Gjorde det samtidig som under KS, så hadde mye smerter. Mensen kom etter 7 mnd (mest sannsynlig pga graviditet, amming osv) Ikke like smertefullt med mens som før. Og ellers ganske fornøyd med avgjørelsen. Jeg var helt sikker siden jeg hadde da hatt 3 KS, og var fornøyd med de barna jeg hadde fått. Noe mer du lurer på? ☺️ Anonymkode: d99fd...669
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #3 Skrevet 18. november 2019 Ingen forskjeller verken fysisk eller psykisk Anonymkode: 74c0a...22e
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #4 Skrevet 18. november 2019 Ingen problem, glad jeg gjorde det. Anonymkode: 23041...0df
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #5 Skrevet 18. november 2019 Snakket med lege om sterilisering på høsten i fjor. Ble gjennomført denne våren. På vinteren fikk jeg satt inn spiral, som jeg har vært fornøyd med. Operasjonsdagen: sto opp tidlig, dusjet, drakk et halvt glass vann. Kjørte til sykehuset med broren min. De var veldig opptatt av at du skulle ha en som hentet/passet på etter operasjonen. Ble litt venting. Våknet opp etterpå, fikk mat. Hyggelig sykepleierstudent passet på. Fikk med noen bandasjer hjem. Tida etterpå: var stort sett greit, ikke mye smerter. Eneste var at det var lite informasjon i henhold til dette med dusjing og sting. Jeg hadde selvoppløsende sting, men disse brukte lang tid (syntes jeg) på å forsvinne helt. Angående dusjing, løste jeg dette med å dekke magen i to lag med oppklippet plastpose og sykehustape. Såret kunne ikke bli fuktig pga infelsjonsfare, ble jeg fortalt, og jeg skulle egentlig ikke dusje på FIRE (?!) dager. Jeg valgte å fortsette med spiral. Med mensen har det vært greit, sikkert de samme mendgene jeg hadde mellom å få satt inn spiralen og fram til operasjonen. Jeg er veldig fornøyd Narkose var også moro, og noe jeg gjerne prøver igjen! Siden det er mange sykepleiere her, vil jeg også nevnte at jeg var en medgjørlig pasient, som satte stor pris på hjelpen jeg fikk av sykepleierstudenten Anonymkode: 0f69f...428
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå