Gå til innhold

Denne kjolen til tinghuset?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

https://www.bymalina.com/en/shop_all/maxidresses/juliet-gown

Passer denne kjolen til et bryllup på tinghuset, med påfølgende fest og middag på sommerhuset ved sjøen, med 35 gjester? Eller blir det for mye?

SmartSelect_20191118-182331_Chrome.jpg

Anonymkode: fd715...ee9

Du kan absolutt ha den der! Det er damer som gifter seg i bløtkake kjoler;) 

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Synes den liknet veldig på en underkjole/nattkjole...

Anonymkode: cf524...ddc

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Ja. jeg er bruden, og den er helt min stil 😍 

Tenker å kombinere med blomsterkrans på hodet, istedenfor brudebukett. Hvis ikke det blir FOR svensk midtsommernatt da 😅

Anonymkode: fd715...ee9

  • Liker 7
Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja. jeg er bruden, og den er helt min stil 😍 

Tenker å kombinere med blomsterkrans på hodet, istedenfor brudebukett. Hvis ikke det blir FOR svensk midtsommernatt da 😅

Anonymkode: fd715...ee9

Det høres ut som du har en kjempeplan:) 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er veldig fin, men pass på å prøve å se den i butikk før du bestiller! Det ser litt ut som om tyllet er litt stivt, slik det faller nederst, og det kan være litt irriterende - syns jeg da. 

Ellers JAAA til blomsterkrans, ååå det er fint det 😃

Anonymkode: c41b3...9f0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjolen er nydelig til en sommerbrud. Litt vel spennende utringing, kanske? Om du har noe særlig større pupper enn modellen, så er jeg redd for at det kan bli liveshow hver gang du bøyer deg framover. 

  • Liker 6
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ser noen skriver at hvis du har større pupper enn modellen kan det fort bli litt mye pupp. Det samme kan skje hvis man har små pupper. Dette er en kjole som bør teipes fast uansett puppestørrelse. Hvis du er bekvem med såpass dyp utringing: kjør på. Det er ikke noe galt i å bruke en slik kjole på rådhuset. (Du får ikke giftet deg på tinghuset lenger, så hvis du drar dit kommer du feil.)  

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den utringningen er totalt upassende, for enhver situasjon. Men kjolen ellers er veldig fin. Jeg ville tatt den med til en skredder og fått den "sydd igjen" i brystet, det er virkelig ikke ok å vise så mye pupp når man gifter seg.

Anonymkode: 3ce34...4e7

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Den er ikke for mye, den er for lite! Har du ikke tenkt å ha bh under? Har du bh vil den jo vises i utringningen (ikke pent), har du det ikke blir det veldig nakent. Veldig nattkjole. Og stoffet ser ganske gjennomsiktig ut og faller ikke pent. Ville ikke hatt en subbesid kjole i sånt stoff, det ser sjaskete ut. Da heller en legglang variant, men da passer den mer til barbeintbryllup på stranda.

Og jeg som sier dette er IKKE glad i stivpynting...

Anonymkode: 8b8f6...c12

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tanken om en florlett og lang, ermeløs kjole kombinert med en blomsterkrans er fin den for en sommerbrud på Tinghuset men denne kjolen passer ikke inn. Den er for slaskete og for utringet. Og pass for all del på at kransen ikke er enorm, men diskret og elegant (som kjolen også bør være). Kjolen du viser til er alt annet enn elegant med den småtacky utringningen.

Anonymkode: c9d06...b0e

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syns den passer fint til et sommerbryllup, men jeg syns ikke den passer inn på tinghuset. Men nå er jo ikke så mye av bryllupet akkurat der. Tenker at litt mer formelle antrekk passer til tinghus. Den kjolen har for dyp utrining

Anonymkode: 336a4...08f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Med det stive tyllet og den slaskete stilen, minner det mer om et billig brudekostyme for Halloween fra Nille. Seriøst, ikke nok med at nordmenn så vidt sminker seg i bryllupet sitt, så skal de i tillegg gå i nattkjole/underkjoler. 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: acac7...8a0

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

13 timer siden, AnonymBruker skrev:

Med det stive tyllet og den slaskete stilen, minner det mer om et billig brudekostyme for Halloween fra Nille. Seriøst, ikke nok med at nordmenn så vidt sminker seg i bryllupet sitt, så skal de i tillegg gå i nattkjole/underkjoler. 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: acac7...8a0

Hvorfor har du gått inn i alle brudekjoletrådene og skrevet stygge ting om kjolene?

Anonymkode: c4c4c...c8c

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvorfor har du gått inn i alle brudekjoletrådene og skrevet stygge ting om kjolene?

Anonymkode: c4c4c...c8c

Skylder jeg deg en forklaring på hvorfor jeg hverken liker denne eller den andre kjolen som jeg kommenterte på? Begge spør etter meninger, ikke sant? Jeg regner med de ønsker et ærlig svar når de spør, og det samme gjør vel kanskje du og jeg også om vi ønsker andres meninger? Jeg skriver ikke at en kjole er fin, om jeg ikke syntes den er det. 

Anonymkode: acac7...8a0

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 9.12.2019 den 5.24, AnonymBruker skrev:

Med det stive tyllet og den slaskete stilen, minner det mer om et billig brudekostyme for Halloween fra Nille. Seriøst, ikke nok med at nordmenn så vidt sminker seg i bryllupet sitt, så skal de i tillegg gå i nattkjole/underkjoler. 🤦🏻‍♀️

Anonymkode: acac7...8a0

Nei, ingenting er så classy som en brud med masse sminke :ironi:

Anonymkode: 11c54...590

  • Liker 9
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott kjole, den hadde jeg brukt selv til samme anledning, hvis jeg skulle gifte meg om sommeren.

Anonymkode: 285ee...4f5

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...