AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #1 Skrevet 18. november 2019 Jeg synes det er et sunnhetstegn at folk sikter mot noe bedre. Er man fornøyd med det man har så er det det beste. Men hvis det faktisk er noenlunde realistisk å leve veldig bra, hvorfor ikke bare gå for det? Se på Kardashians f.eks. Hvorfor blir enkelte forbanna når du klager over livet ditt, selv om du bare "lider" av arbeidsledighet? Eller folk blir takknemmelige for at de har fått barn med store utfordringer, fordi "det har lært meg så mye" . Og så blir jeg velidig irritert når noen sier "vi kan ikke bare være slike frie mennesker som gjør det vi vil når vi vil". Jeg føler at dette er veldig stsselige egentlig. Hvorfor skal man alltid tenke så kjedelig? Anonymkode: 457f9...de8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #2 Skrevet 18. november 2019 Herregud som du klager og syter. I tråd etter tråd. Kjøp en dagbok. Anonymkode: 60cc5...870 1
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #3 Skrevet 18. november 2019 Alt alle mennesker gjør, er for å føle seg bedre. Det er ingen unntak. Så jeg forstår ikke spørsmålet ditt. Anonymkode: 136ab...d88
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #4 Skrevet 18. november 2019 Skjønner heller ikke spørsmålet. Er vel ingen som sikter seg inn på et liv i rennesteinen, selv om noen havner der av ulike grunner. Og hva folk ønsker seg av livet er jo vidt forskjellig fra person til person. Anonymkode: 6e111...ffd 2
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #5 Skrevet 18. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner heller ikke spørsmålet. Er vel ingen som sikter seg inn på et liv i rennesteinen, selv om noen havner der av ulike grunner. Og hva folk ønsker seg av livet er jo vidt forskjellig fra person til person. Anonymkode: 6e111...ffd ja det vet jeg. Men det er veldig talentløs å havne i rennesteinene. Anonymkode: 457f9...de8
AnonymBruker Skrevet 18. november 2019 #6 Skrevet 18. november 2019 Det er fordi det vasser rundt med uattraktive mennesker som liker hverandre, og er kåt på noen andre. Bare se på åssen uattraktive folk sikler på utseendet til andre. mao: logikken til stygge er slik. Jeg liker kun attraktive mennesker. Det betyr at de må ofre seg for meg. Men jeg vil ikke ofre meg motsatte veien, dvs, jeg tillater ikke andre å nyte, men JEG skal nyte. Jeg er et unntak. Bevis: jeg er en unicorn, samt spesiell. En sjelden, uvanlig kombinasjon. ta-da, hvis du krever bevis klikker jeg på deg. hvem orker å se opp i luften da.... det er en grunn til at de vakreste ser vekk, og de styggeste glor. Anonymkode: 7ebfc...833
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå