Gå til innhold

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei,

jeg har den siste uka kjent forandringen i kroppen. Typ magen føles veldig tung og presser nedover på en måte (vanskelig å forklare), jeg kan kjenne at babyen presser litt nedover, er til tider kvalm og utrolig trett/tom for energi. Sover 12 timer om natten men er fremdeles ikke uthvilt. Kynnerne er også veldig mye hyppigere. Igår hadde jeg også mye murringer. 

Er dette typiske tegn på at kroppen gjør seg klar til fødsel?er jo en stund til termin, tror dere jeg får babyen før termin hvis det skjer en modningsprosess nå? Førstegangs så vet ikke hva jeg går til....

Anonymkode: 71134...ce1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg følte meg sånn i mange uker før fødsel, og fødte uke 39+1. Kjentes ut som jeg hadde møtt veggen helt, utmattet, kvalm, nedpress, kynnere. Orket bare jobb, kos med eldstemann i sofa og å sove. Ring føden hvis du kjenner mindre liv, får regelmessige sammentrekninger, vannet går eller hvis du blør.

Anonymkode: 57cd5...530

Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Jeg følte meg sånn i mange uker før fødsel, og fødte uke 39+1. Kjentes ut som jeg hadde møtt veggen helt, utmattet, kvalm, nedpress, kynnere. Orket bare jobb, kos med eldstemann i sofa og å sove. Ring føden hvis du kjenner mindre liv, får regelmessige sammentrekninger, vannet går eller hvis du blør.

Anonymkode: 57cd5...530

Ja,akkurat sånn jeg føler meg. Men kjenner mye liv hele tiden da. Får følge med❤️
ts

Anonymkode: 71134...ce1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...