Gå til innhold

Likte hun meg ikke?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Møtte en jente som virket oppegående, hyggelig og pen. Hadde bare snakket med hun via Snapchat før da jeg fikk den av en felles bekjent. Vi endte opp med å ha smaleie første møtet, og hun virket veldig interessert i meg før og etter. Etter dette «møtet» har hun fortsatt sendt meg meldinger, men ikke i romantisk forstand. Sendte hun en melding idag og skrev «Håper du har en fin dag❤️« da hun sender ofte slikt selv. Fikk bare til svar «Du også skjønningen». Merker når jeg snakker med hun at hun dropper å kalle meg pen lengre, i tillegg romantiske emojis. Hva kan dette bety? Vi er begge 23 år 

Anonymkode: 8cfe4...f2f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spør vedkommende.

Anonymkode: 98e83...ea1

Skrevet

Du høres ut som en kvinne. Kanskje hun har oppdaget det? Eller så er dere lesbisk. Hun er "mannen" i forholdet, og hun var bare ute etter kroppen din.

Skrevet
1 minutt siden, Horten Market skrev:

Du høres ut som en kvinne. Kanskje hun har oppdaget det? Eller så er dere lesbisk. Hun er "mannen" i forholdet, og hun var bare ute etter kroppen din.

Men hvorfor snakker hun til meg jevnt over hele dagen fortsatt da? 

Skrevet

synes dette er en stor overreaksjon om hun kaller deg skjønningen men du vil heller at hun skal si at du er pen? hun har jo allerede sakt dette til deg tidligere, det føles en smule needy ut. 

Anonymkode: 2c3fe...a64

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

synes dette er en stor overreaksjon om hun kaller deg skjønningen men du vil heller at hun skal si at du er pen? hun har jo allerede sakt dette til deg tidligere, det føles en smule needy ut. 

Nei var bare et eksempel. Hun har endret tonen i alle samtalene våre, eksempel dropper hjerte som hun sendte hele tiden før. Merker bare at hun er «annerledes» om dere skjønner.

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også veldig forvirra over en mann faktisk skrev dette eller er du lesbisk som nevnt over, for da skjønner jeg det litt bedre. 

• Liker 1
Skrevet

Jeg er også veldig forvirra over en mann faktisk skrev dette eller er du lesbisk som nevnt over, for da skjønner jeg det litt bedre. 

Ja vi er to jenter. 

• Liker 1
Skrevet
4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hihi, enig. Jeg tenkte "herregud, om menn generelt forventer at jeg skal skrive hjerteemojis og kalle dem for pen og skjønningen når jeg aldri har møtt dem/møtt dem kun 1 gang så kommer jeg ihvertfall aldri til å finne meg noen".

Anonymkode: 5388d...b16

• Liker 2
Skrevet

Hihi, enig. Jeg tenkte "herregud, om menn generelt forventer at jeg skal skrive hjerteemojis og kalle dem for pen og skjønningen når jeg aldri har møtt dem/møtt dem kun 1 gang så kommer jeg ihvertfall aldri til å finne meg noen".

Anonymkode: 5388d...b16

Men det er ikke det jeg mener, jeg mener at hun har endret hele tonen i samtalene fra «åååå du er så pen ❤️❤️» til «du også», altså kortere mindre romantiske svar men tar fortsatt kontakt. 

Skrevet

Skjønner. Jeg har også datet jenter tidligere. Ofte har jeg endt opp med å bli venninner med jenter som jeg har møtt på datingsteder isteden for at det blir noe romantisk. Da har jeg ikke hatt sex med dem heller da, men ja, veit ikke helt hva det kommer av. Hadde sex med ei jente som jeg fikk veldig følelser for som jeg møtte ute på byen, men det har ikke vert ofte jeg har fått følelser selv om jeg synes at noen er pene.

Skrevet

Skjønner. Jeg har også datet jenter tidligere. Ofte har jeg endt opp med å bli venninner med jenter som jeg har møtt på datingsteder isteden for at det blir noe romantisk. Da har jeg ikke hatt sex med dem heller da, men ja, veit ikke helt hva det kommer av. Hadde sex med ei jente som jeg fikk veldig følelser for som jeg møtte ute på byen, men det har ikke vert ofte jeg har fått følelser selv om jeg synes at noen er pene.

Ja skjønner at hun kanskje ikke føler noe. Er bare redd hun syns at jeg ikke var pen i virkeligheten, mer «skjønn» og derfor sluttet å skrive. Hun skrev mye om at hun ønsket forhold og lignende før vi møttes, og var veldig god..

Skrevet
36 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Ja skjønner at hun kanskje ikke føler noe. Er bare redd hun syns at jeg ikke var pen i virkeligheten, mer «skjønn» og derfor sluttet å skrive. Hun skrev mye om at hun ønsket forhold og lignende før vi møttes, og var veldig god..

Det kan ha med kjemi å gjøre. Selv om man ønsker et forhold så er det ikke alltid det klaffer. Egentlig en veldig dum ting å si før man har møtt en person. Det trenger ikke være noe galt med deg selv om hun ikke har endt opp med å forelske seg. 

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...