Gå til innhold

Pæreforma kropp


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hei hei.. 

Har seg sånn at etter mange år med likegyldighet ift egen kropp liker jeg plutselig ikke kroppen min lenger.. Jeg er sent i 20-åra. Trodde liksom kompleksene kom i tenåra, men neida. Jeg elsker high waist jeans stilen og crop tops/croppa gensere, noe som egentlig gjør at hoftene og rumpa mi ser enorme ut. Har prøvd å sett litt på hvilke klær som og passer min kroppsfasong, slik som a-line skjørt og vide bukser. Men det er ikke helt min stil..  jeg trener lite, men er naturlig slank med smal overkropp og tynne legger, men så er det er hersens låra da. I de fleste jeans får jeg ridebukselår. Jeg rumpa mi er.. Ja.. Litt stor, ganske flat. Å finne jeans er tilnærmet umulig. Jeg har en kronisk lidelse som gjør det vanskelig å trene så mye at jeg ser forandringer kroppsmessig. Jeg sliter skikkelig med å akseptere kroppen min, at jeg har brede hofter får jeg ikke akkurat gjort noe med. Noen tips, eller noen som kjenner seg igjen? Liker folk generelt pæreforma kropp der dama er slank, eller er det bare spretten rumpe og flat mage som gjelder? Vet ikke helt hva jeg ønsker med innlegget engang, bare få ut litt frustrasjon kanskje.... 

 

Muligens feil sted å starte dette emnet, bare å flytte det et annet sted det passer bedre 

Anonymkode: 94db2...5b3

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

8 timer siden, Bubo skrev:

Liker og tenner på en slik kropp som du beskriver. 🤩

Hvis jeg fantaserer, er det ofte om en med slik kropp 😊

 

8 timer siden, AnonymBruker skrev:

Synes pæreformede jenter er søte! 

Anonymkode: 8ad98...813

Så hyggelig å høre! Godt noen andre ser det jeg ikke liker som noe positivt. 

 

-Ts

Anonymkode: 94db2...5b3

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Spiser du pærer opp-ned (begynner med stilken), så motvirker disse kreftene (fra pæren) og kroppen hverandre og du blir veltrimmet og fin.

Mvh

Shaman Durex Verrett

(kommende) Konge av Norge (Kong Durex den 1.)

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...