Gå til innhold

Hvorfor stammer man?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvorfor stammer jeg sånn? Stammer mest når det er fremmende folk. Og mest om det er flere enn en som hører på. Jeg er voksen.

Er det noe galt med hjernen og blodstrømmen?

Anonymkode: 22e77...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg finner ikke de riktige ordene heller og stammer og stotrer sånn at jeg heller ikke sier noe fordi er så flaut.

Anonymkode: 22e77...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme med meg. Stammer oftest når jeg snakker i tlf med fremmede, men også ellers når jeg snakker med folk. Har også gode dager med lite/ingen stamming. Føler dessverre det har såpass mye å si for meg, blir flau og føler meg dum, at jeg ikke har kunnet velge det yrket jeg vil. 

 

Anonymkode: f7b35...d95

Lenke til kommentar
Del på andre sider

23 timer siden, Honningmor skrev:

Stamming er en nevrologisk betinget vanske. Anbefaler at du leser deg opp f.eks på stamming.no

Hvordan nevrologisk betinget vanske? Hva betyr det?

Det er så ekkelt fordi det er så synlig.

Jeg stammer aldri når jeg snakker med foreldrene mine. Fremmende folk er værst og gjerne når jeg er er ekstra stressa noe jeg omtrent alltid er. Spesielt om jeg skal fortelle noe eller svare på ett spørsmål som andre stiller meg. Da er det masse stamming.

Og når jeg først begynner å stamme sier jeg til meg selv at «nå må jeg slutte å stamme» men da stammer jeg tusen ganger mer. Det er så flaut.

Anonymkode: 22e77...661

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...