Gå til innhold

Tredje og siste barn ♡


Gjest 96erjente

Anbefalte innlegg

Gjest 96erjente
2 timer siden, Vestalinn skrev:

Krysser fingrene for deg :) Har du testet i dag?

🥰

Negativ test i dag og.. Nå skal jeg roe meg litt ned med testingen, så blir ikke tatt noen ny før eventuelt neste helg 😋 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Gjest 96erjente
1 time siden, stepbystep skrev:

Jeg har ei jente på 2 år og ei jente på 6 mnd 😊 Jeg ønsker meg også 3 unger. Så vi tenker å begynne prøvingen til høsten 😍. Da vil det bli siste unge. 

 

Lykke til med prøvingen ❤️ 

Takk 🥰 Og lykke til til deg og når den tid kommer ❤️

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 96erjente

Tok en test 24. Desember som var negativ. Tenkte det var verdt å ta en test som kunne blitt en fin «julegave» til oss😋

Fremdeles ingen mens her. Har i tillegg dager hvor jeg er uvel/småkvalm samt brekker meg av ingenting, og jeg er mer eller mindre konstant trøtt. Og hvis man da legger til den uvanlige, lille blødningen hvor det ikke var nødvendig med et lite truseinnlegg engang, så er det helt likt som før positiv test sist gang (test av samme merke som jeg bruker nå).

Og etter å ha tenkt en del og telt dager har jeg funnet ut at ved å legge alt sammen sammen, «bør» jeg ta en test 4. Januar. Det er 9 dager til, og de 9 dagene skal jeg klare å vente😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest 96erjente

Godt nyttår, om noen leser dette😊

Tok en test i dag (en hel uke siden sist🙊) og testen var negativ. Ble ikke direkte lei meg, men begynner å miste håpet litt. Utrolig slitsomt egentlig å aldri vite når TR kommer.. 

Om ikke TR kommer blir nok neste test tatt om to uker. Med mindre jeg brått skulle fått noen skikkelig åpenbare graviditetssymptomer da🙄

Håper vi får en positiv test i løpet av 2020 i alle fall😅

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...
Gjest 96erjente

Ingen mens og ingen positiv test enda, 2 måneder siden vi begynte å prøve. Sammenlignet med de to andre gangene har det tatt lenger tid denne gangen, og vi er fremdeles i pp1...

"Taktikken" vår er sex annenhver dag, og det har gått helt fint frem til for 3-4 dager siden. Var bare så lei😅 Krysser fingrene for at de dagene med pause ikke har vært så viktig😋

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gjest 96erjente

Og der kom TR og det ble med andre ord ingen baby på første forsøk denne gangen. Så klart er det kjedelig, vi ønsker oss jo et barn til, det er jo nettopp derfor vi prøver, men ettersom det er over 2 måneder siden sist jeg hadde mensen så er det deilig å slippe og gå rundt å lure på hva som skjer. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...