Jump to content
AnonymBruker

Har mange av dere damer stor dildo?

Recommended Posts

AnonymBruker
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Er det sånn at du bruker hele lengden eller er de ofte ganske lange for å ha noe ekstra å "holde" i? 

Anonymkode: 417ab...085

Jeg regner bare med lengden jeg bruker inni og den er 18 cm. Dildoen er jo lenger med et håndtak ytterst, og det regner jeg jo ikke med såklart. Nå er jeg dyp innvendig da, så tror ikke alle kan bruke så lange dildoer. 

Anonymkode: 87a25...1fa

Fortsetter under...

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner bare med lengden jeg bruker inni og den er 18 cm. Dildoen er jo lenger med et håndtak ytterst, og det regner jeg jo ikke med såklart. Nå er jeg dyp innvendig da, så tror ikke alle kan bruke så lange dildoer. 

Takk for svar. De må jo ha noe å holde i ja. Men får du nytelse om dildoen eller penisen ikke bunner også, eller foretrekker du at den kommer helt inni?🙂

AnonymBruker
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. De må jo ha noe å holde i ja. Men får du nytelse om dildoen eller penisen ikke bunner også, eller foretrekker du at den kommer helt inni?🙂

Jeg får nytelse selv om den ikke bunner ja, og det er ikke alltid jeg tar den helt inn. Det er noen ganger jeg gjør det fordi jeg har lyst, andre ganger har jeg ikke behov for det :) 

AnonymBruker

Jeg har en som er litt større enn gjennomsnittet, sånn at det er akkurat litt trangt å føre den inn samtidig som det er deilig. Har også en i gjennomsnittlig størrelse. Jeg får ofte mange orgasmer på rad så jeg bruker den store alene, men også med mannen min. Han liker å bruke den på meg som et forspill og så seg selv etterpå.

Anonymkode: ecd9e...3c4

AnonymBruker
På 17.11.2019 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Jeg har en som er litt større enn gjennomsnittet, sånn at det er akkurat litt trangt å føre den inn samtidig som det er deilig. Har også en i gjennomsnittlig størrelse. Jeg får ofte mange orgasmer på rad så jeg bruker den store alene, men også med mannen min. Han liker å bruke den på meg som et forspill og så seg selv etterpå.

Anonymkode: ecd9e...3c4

Får du lettere orgasme med dildoen enn med penis pga størrelsen? Bare lurer. Ville en penishylse på mannens penis gjøre samme jobben som en dildo? Blir jo som en dildo, bare at den er hul inni.