Gå til innhold

Har mange av dere damer stor dildo?

AnonymBruker

Anbefalte innlegg

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. Er det sånn at du bruker hele lengden eller er de ofte ganske lange for å ha noe ekstra å "holde" i? 

Anonymkode: 417ab...085

Jeg regner bare med lengden jeg bruker inni og den er 18 cm. Dildoen er jo lenger med et håndtak ytterst, og det regner jeg jo ikke med såklart. Nå er jeg dyp innvendig da, så tror ikke alle kan bruke så lange dildoer. 

Anonymkode: 87a25...1fa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Jeg regner bare med lengden jeg bruker inni og den er 18 cm. Dildoen er jo lenger med et håndtak ytterst, og det regner jeg jo ikke med såklart. Nå er jeg dyp innvendig da, så tror ikke alle kan bruke så lange dildoer. 

Takk for svar. De må jo ha noe å holde i ja. Men får du nytelse om dildoen eller penisen ikke bunner også, eller foretrekker du at den kommer helt inni?🙂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Takk for svar. De må jo ha noe å holde i ja. Men får du nytelse om dildoen eller penisen ikke bunner også, eller foretrekker du at den kommer helt inni?🙂

Jeg får nytelse selv om den ikke bunner ja, og det er ikke alltid jeg tar den helt inn. Det er noen ganger jeg gjør det fordi jeg har lyst, andre ganger har jeg ikke behov for det :) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har en som er litt større enn gjennomsnittet, sånn at det er akkurat litt trangt å føre den inn samtidig som det er deilig. Har også en i gjennomsnittlig størrelse. Jeg får ofte mange orgasmer på rad så jeg bruker den store alene, men også med mannen min. Han liker å bruke den på meg som et forspill og så seg selv etterpå.

Anonymkode: ecd9e...3c4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 17.21, AnonymBruker skrev:

Jeg har en som er litt større enn gjennomsnittet, sånn at det er akkurat litt trangt å føre den inn samtidig som det er deilig. Har også en i gjennomsnittlig størrelse. Jeg får ofte mange orgasmer på rad så jeg bruker den store alene, men også med mannen min. Han liker å bruke den på meg som et forspill og så seg selv etterpå.

Anonymkode: ecd9e...3c4

Får du lettere orgasme med dildoen enn med penis pga størrelsen? Bare lurer. Ville en penishylse på mannens penis gjøre samme jobben som en dildo? Blir jo som en dildo, bare at den er hul inni.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 år senere...

Mine dildoer har normal størrelse, vet ikke hvorfor jeg i all verden skulle hatt store. Jeg fører dem uansett aldri inn i fitta, men masserer galatippen og området rundt. Jeg får mange sterke orgasmer flere ganger om dagen. Har et veldig godt sexliv med disse her som er kjøpt hos Dildodama på Gol. Butikken er dessverre nedlagt, men det er mye flott å få kjøpt på nett.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Gerd Karin skrev (4 minutter siden):

Mine dildoer har normal størrelse, vet ikke hvorfor jeg i all verden skulle hatt store. Jeg fører dem uansett aldri inn i fitta, men masserer galatippen og området rundt. Jeg får mange sterke orgasmer flere ganger om dagen. Har et veldig godt sexliv med disse her som er kjøpt hos Dildodama på Gol. Butikken er dessverre nedlagt, men det er mye flott å få kjøpt på nett.

Hva masserer du, sa du?

• Nyttig 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har en som er "normal" størrelse og en som er litt større enn "normalt". Bruker de noen ganger alene og noen ganger med partner. Hvilken jeg bruker varierer. Noen ganger vil jeg ha den som er litt større, men som regel bruker jeg den som er minst.

Anonymkode: a68c7...2c9

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Lorieen skrev (7 minutter siden):

Hva masserer du, sa du?

Står i innlegget.

Anonymkode: e92eb...ca8

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.11.2019 den 16.18):

Sleeve? Er jo en mulighet det også ja når dama vil ha noe ekstra.😅

Kalles kondom også.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (1 minutt siden):

Står i innlegget.

Tror du jeg hadde spurt hvis jeg visste hva hun mente? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
AnonymBruker skrev (På 17.11.2019 den 12.28):

På kondomeriet osv og andre plasser som selger sexleketøy finnes det mye utvalg i store dildoer. Hvor vanlig er det at jenter/damer bruker det og brukes det sammen med partner eller bare alene?

Som et Ps. Snakket med en som jobbet med sortiment og innkjøp for Kondomeriet. Hun sa at det er nesten utelukkende menn som handler de største dildoene.

For min egen del, så er dildoer helt uinteressant. Jo større, jo mindre interessant. Men dildoer generelt gir meg ingen ting.

Jeg har en rabbit jeg bruker fra tid til annen. Den er 9 cm og treffer alt den trenger å treffe innvendig.

Anonymkode: eae36...16b

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker

Har flere små. Liker best å stimulere klitoris med de. Store dildoer gir meg null nytelse.

Anonymkode: 7c265...746

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Sjekk ut penis sleeves på Reddit .. hvis du vil putte en sånn på mannens kukk, alt fra liten til enorm er og få tak i 😊

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker
Likerstor35 skrev (28 minutter siden):

Sjekk ut penis sleeves på Reddit .. hvis du vil putte en sånn på mannens kukk, alt fra liten til enorm er og få tak i 😊

Og din erfaring er?

Anonymkode: 1340b...ade

Lenke til kommentar
Del på andre sider

AnonymBruker skrev (8 timer siden):

Og din erfaring er?

Anonymkode: 1340b...ade

Jeg har kjøpt et par på etsy.com som vi bruker nå og da 🤩 vet ikke om du er kvinne eller mann men sjekk det ut . 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Nei, jeg foretrekker de som er minde. Om jeg leker alene, så blir jeg ikke like våt som om jeg er sammen med noen. Så da ville jeg ikke fått inn en stor dildo. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...