AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #1 Skrevet 17. november 2019 For ca 1 år siden møtte jeg en livlig sjarmerende fyr i baren. Jeg angret for at jeg ikke spurte etter nummeret hans og dro tilbake til baren dagen derpå og fikk navnet hans fra bartenderen. Jeg sendte han en melding på fb messenger. Men jeg fikk aldri svar av han. Den er ikke merket som sett. Nylig møtte jeg han tilfeldigvis utenfor min bolig da jeg var på vei ut. Han gav meg en klem og vi slo av en hyggelig prat sammen. Han spurte etter navnet mitt. Da forklarte jeg han at jeg allerede hadde forsøkt å kontakte han via Facebook. Han så overassket ut og sa at han ikke hadde sett meldingen. Noe jeg synes er rart ettersom jeg selv får opp alle meldingsforespørsler fra folk jeg ikke er venn med på fb. Hva tror dere... Skrøner han med meg? Spørs om han tar kontakt med meg denne gangen da, etter at han fikk navnet mitt. Jeg mistenker at han er i et forhold etter at jeg snoket på profilen hans. Hva tenker dere? Anonymkode: b42db...b5e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #2 Skrevet 17. november 2019 Du gjør det rett. Kvinnene skal jakte på mannen, ikke omvendt. Anonymkode: 5c550...49e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #3 Skrevet 17. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Hva tenker dere? Anonymkode: b42db...b5e At du overtenker/-analyserer for mye. Anonymkode: ac046...77b 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #4 Skrevet 17. november 2019 Jeg får ikke opp varsel når vi ikke er venner. Finner hauggamle ting når jeg først kommer på å titte innom. Be han ut, ferdig med det 🙂 hans ansvar å si ifra til deg at han har dame om det er tilfellet. Anonymkode: 165df...484 4
Gjest Lienna Skrevet 17. november 2019 #5 Skrevet 17. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg får ikke opp varsel når vi ikke er venner. Finner hauggamle ting når jeg først kommer på å titte innom. Be han ut, ferdig med det 🙂 hans ansvar å si ifra til deg at han har dame om det er tilfellet. Anonymkode: 165df...484 Synes han bør gå i arkivet å finne meg.. Jeg har virkelig prøvd😉
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #6 Skrevet 17. november 2019 51 minutter siden, Lienna skrev: Synes han bør gå i arkivet å finne meg.. Jeg har virkelig prøvd😉 Det er mulig han ikkje fikk varsel men ja nå er det hans tur Anonymkode: 73bb6...d5a
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #7 Skrevet 17. november 2019 9 timer siden, AnonymBruker skrev: At du overtenker/-analyserer for mye. Anonymkode: ac046...77b Fikk vite av bartenderen i fjor at han er i et av og på forhold. Anonymkode: b42db...b5e 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå