AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1 Skrevet 16. november 2019 JEG ORKER IKKE MER, JEG HATER MENNESKEHETEN OG MEG SELV. JEG ER ET JÆVLIG MENNESKE. ÆSJ. Sånn, måtte bare få det ut, kan ikke si det på den måten til venner osv. Forventer ingen svar. Anonymkode: bba1f...2c3 2
Kaisada Skrevet 16. november 2019 #2 Skrevet 16. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: JEG ORKER IKKE MER, JEG HATER MENNESKEHETEN OG MEG SELV. JEG ER ET JÆVLIG MENNESKE. ÆSJ. Sånn, måtte bare få det ut, kan ikke si det på den måten til venner osv. Forventer ingen svar. Anonymkode: bba1f...2c3 Du har det jævlig, men du er garantert ikke et jævlig menneske med mindre du heter Anders og sitter i Skien fengsel. dette blir bedre! 9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #3 Skrevet 16. november 2019 3 minutter siden, Kaisada skrev: Du har det jævlig, men du er garantert ikke et jævlig menneske med mindre du heter Anders og sitter i Skien fengsel. dette blir bedre! Nei ting blir bare værre og værre. Om ikke jævlig, så er jeg ikke noe bra menneske. Missliker meg selv sterkt. Anonymkode: bba1f...2c3
Kaisada Skrevet 16. november 2019 #4 Skrevet 16. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Nei ting blir bare værre og værre. Om ikke jævlig, så er jeg ikke noe bra menneske. Missliker meg selv sterkt. Anonymkode: bba1f...2c3 Skjønner at du kjenner det sånn. Ingen er tvers gjennom gode. Ikke «mat ulven» med sånne tanker, du kjører deg bare ned. Du kan endre dette.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #5 Skrevet 16. november 2019 2 minutter siden, Kaisada skrev: Skjønner at du kjenner det sånn. Ingen er tvers gjennom gode. Ikke «mat ulven» med sånne tanker, du kjører deg bare ned. Du kan endre dette. Nei det kan ikke endres. Og ikke bare jeg som mater ulven men andre rundt meg også. Alt tilsier at jeg ikke burde vært i denne verdenen. Anonymkode: bba1f...2c3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #6 Skrevet 16. november 2019 Jeg tviler på at du er jævlig, men kjenner til følelsen. Men det kan du endre. Du har kommet langt ved å si det. Anonymkode: 3be3d...488
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #7 Skrevet 16. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker said: Nei det kan ikke endres. Og ikke bare jeg som mater ulven men andre rundt meg også. Alt tilsier at jeg ikke burde vært i denne verdenen. Anonymkode: bba1f...2c3 Kan en tanke definere sannheten? Gruble litt på den. Løser du den, så får du deg en fin overraskelse. Anonymkode: 1c9b7...67a 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #8 Skrevet 16. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Kan en tanke definere sannheten? Gruble litt på den. Løser du den, så får du deg en fin overraskelse. Anonymkode: 1c9b7...67a Skjønte ikke. Men det er ikke så rart for hodet mitt er ødlagt, funker ikke som det skal. Anonymkode: bba1f...2c3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #9 Skrevet 16. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg tviler på at du er jævlig, men kjenner til følelsen. Men det kan du endre. Du har kommet langt ved å si det. Anonymkode: 3be3d...488 Nei, det kan aldri endres på. Anonymkode: bba1f...2c3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #10 Skrevet 16. november 2019 4 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nei, det kan aldri endres på. Anonymkode: bba1f...2c3 Jo det kan det. Jeg har vært en "jævlig" person. Stjal, løy, manipulerte, ødela ting, var frekk, baksnakket, satt i fengsel osv. I dag vil jeg si jeg er et godt menneske og gjør ingenting av det over. Men jeg har jobbet ekstremt mye med meg selv, så kom ikke akkurat gratis. Anonymkode: 3be3d...488 2
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #11 Skrevet 16. november 2019 23 minutter siden, Kaisada skrev: Du har det jævlig, men du er garantert ikke et jævlig menneske med mindre du heter Anders og sitter i Skien fengsel. dette blir bedre! Han du tenker på heter ikke Anders, han heter Fjotolf! Anonymkode: 321d3...1aa
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #12 Skrevet 16. november 2019 Hva har du gjort? Anonymkode: de55d...9ce
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #13 Skrevet 16. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jo det kan det. Jeg har vært en "jævlig" person. Stjal, løy, manipulerte, ødela ting, var frekk, baksnakket, satt i fengsel osv. I dag vil jeg si jeg er et godt menneske og gjør ingenting av det over. Men jeg har jobbet ekstremt mye med meg selv, så kom ikke akkurat gratis. Anonymkode: 3be3d...488 Jeg gjør ingenting av det du har nevnt. Jeg er lovlydig, har utdannelse, jobber, er ikke slem, aldri stjålet, aldri prøvd dop osv. Men det handler ikke om det. Jeg er bare ekkel og rar og blir mislikt ofte. Folk finner på ting og leter etter små feil å ta meg på. Nære venner, kollegaer og familie... det er det samme med alle og det har forfulgt meg siden jeg lærte å gå. Jeg gir opp og orker ikke mer. Kunne jeg fått en forklaring på hva det er med meg som gjør at dette skjer hele tiden så kunne jeg i det minste hatt mulighet til å rette det opp, men det er aldri noe forklaring annet enn : likerliker deg bare ikke 🤷♀️ vet ikke hvorfor! Anonymkode: bba1f...2c3
Gjest AlbertEinstein Skrevet 16. november 2019 #14 Skrevet 16. november 2019 (endret) 42 minutter siden, Kaisada skrev: Du har det jævlig, men du er garantert ikke et jævlig menneske med mindre du heter Anders og sitter i Skien fengsel. dette blir bedre! Han heter ikke lenger Anders, men fjotolf Hansen eller noe slikt. Beklager at jeg avledet emnet... Endret 16. november 2019 av AlbertEinstein
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #15 Skrevet 16. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg gjør ingenting av det du har nevnt. Jeg er lovlydig, har utdannelse, jobber, er ikke slem, aldri stjålet, aldri prøvd dop osv. Men det handler ikke om det. Jeg er bare ekkel og rar og blir mislikt ofte. Folk finner på ting og leter etter små feil å ta meg på. Nære venner, kollegaer og familie... det er det samme med alle og det har forfulgt meg siden jeg lærte å gå. Jeg gir opp og orker ikke mer. Kunne jeg fått en forklaring på hva det er med meg som gjør at dette skjer hele tiden så kunne jeg i det minste hatt mulighet til å rette det opp, men det er aldri noe forklaring annet enn : likerliker deg bare ikke 🤷♀️ vet ikke hvorfor! Anonymkode: bba1f...2c3 Det er inderlig godt du ikke gjør slikt❤️ Kan du spørre de rundt deg om hvorfor? Det er godt mulig å endre seg til en mer likanes person, men det handler mye om hva som sitter i hodet. Har du noen ide om hva det kan være? Du skriver jo at du har nære venner, så da er det jo mennesker som liker deg. Anonymkode: 3be3d...488
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #16 Skrevet 16. november 2019 Nå har du luftet frustrasjonen din og fått masse sympati. Start med self improvement, da. Trening, bra mat, les deg opp på ting som interesserer deg. En hobby. Anonymkode: de55d...9ce 1
Gjest Familytree Skrevet 16. november 2019 #17 Skrevet 16. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: så er jeg ikke noe bra menneske. Hva får deg til å tro at du ikke er noe bra menneske?
Gjest Familytree Skrevet 16. november 2019 #18 Skrevet 16. november 2019 Ikke la en forbipasserende følelse provosere en permanent beslutning. Det er alle jeg kan sier.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #19 Skrevet 16. november 2019 31 minutter siden, AnonymBruker skrev: Nå har du luftet frustrasjonen din og fått masse sympati. Start med self improvement, da. Trening, bra mat, les deg opp på ting som interesserer deg. En hobby. Anonymkode: de55d...9ce Jeg trener aktivt. Jeg spiser sunn mat. Og jeg gjør det som interesserer meg. Anonymkode: bba1f...2c3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #20 Skrevet 16. november 2019 27 minutter siden, Familytree skrev: Ikke la en forbipasserende følelse provosere en permanent beslutning. Det er alle jeg kan sier. Det er ikke bare følelser.. Anonymkode: bba1f...2c3
Fremhevede innlegg