AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1 Skrevet 16. november 2019 Jeg skrev litt med en fyr på tinder, og når han spurte om å møttes snoket jeg litt på instaen hans (åpen konto). Der ser det ut som athan har kjæreste. En jente kommenterer flere bildene med hjerter osv (etter at vi matchet), og hun har omtalt han som kjæresten sin på sin profil, har bilder med de to på tur osv. Skjønner ikke hvordan menn med dame tør å være på tinder med bilder av seg selv, er de ikke redd for å bli avslørt? Tør ikke konfrontere han heller, for da må jeg jo innrømme at jeg har snoket. Men vil ikke møte han heller. Anonymkode: a55dc...70b
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #2 Skrevet 16. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg skrev litt med en fyr på tinder, og når han spurte om å møttes snoket jeg litt på instaen hans (åpen konto). Der ser det ut som athan har kjæreste. En jente kommenterer flere bildene med hjerter osv (etter at vi matchet), og hun har omtalt han som kjæresten sin på sin profil, har bilder med de to på tur osv. Skjønner ikke hvordan menn med dame tør å være på tinder med bilder av seg selv, er de ikke redd for å bli avslørt? Tør ikke konfrontere han heller, for da må jeg jo innrømme at jeg har snoket. Men vil ikke møte han heller. Anonymkode: a55dc...70b Jeg har faktisk fått flere fram på Tinder som er par som søker en tredje part... Så tror nok en del har åpne forhold, ja. Eller de søker en kosepartner. Anonymkode: 705bd...fde 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #3 Skrevet 16. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk fått flere fram på Tinder som er par som søker en tredje part... Så tror nok en del har åpne forhold, ja. Eller de søker en kosepartner. Anonymkode: 705bd...fde TS her. Han skrev at han var ute etter kjæreste, så fikk ikke det inntrykket.. Anonymkode: a55dc...70b
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #4 Skrevet 16. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: TS her. Han skrev at han var ute etter kjæreste, så fikk ikke det inntrykket.. Anonymkode: a55dc...70b Kanskje en "god venninne". Du kan jo fortsette å snakke med han, hvis du møter han kan du si noe om det. Noen menn har nære og kjærlige forhold med venninner. Anonymkode: 705bd...fde
Gjest commeilfaut Skrevet 16. november 2019 #5 Skrevet 16. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Skjønner ikke hvordan menn med dame tør å være på tinder med bilder av seg selv, er de ikke redd for å bli avslørt? Derfor er det enten åpent forhold eller at de ikke er kjærester. Det er lett å få napp på Tinder, men å tro man kan holde på der i det skjulte er litt naivt.
Gjest Juks Skrevet 16. november 2019 #6 Skrevet 16. november 2019 (endret) 36 minutter siden, AnonymBruker skrev: Tør ikke konfrontere han heller, for da må jeg jo innrømme at jeg har snoket. Men vil ikke møte han heller. Anonymkode: a55dc...70b Jeg ville ikke konfrontert han med det, men jeg ville vurdert å sende en melding til den antatte kjæresten hans om det. For din del ser du jo allerede at dette er dødt løp, og har ingenting å tape på det. Og så ville jeg slettet han på Tinder. Endret 16. november 2019 av Juks
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #7 Skrevet 16. november 2019 Ville tatt skjermbilde av samtalen og sendt kjæresten hans Anonymkode: 11209...483
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #8 Skrevet 16. november 2019 17 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg har faktisk fått flere fram på Tinder som er par som søker en tredje part... Så tror nok en del har åpne forhold, ja. Eller de søker en kosepartner. Anonymkode: 705bd...fde 4 minutter siden, commeilfaut skrev: Derfor er det enten åpent forhold eller at de ikke er kjærester. Det er lett å få napp på Tinder, men å tro man kan holde på der i det skjulte er litt naivt. Det er jo dere som er naive som ikke tror det forekommer at menn i ikke åpent forhold ikke er på tinder. Uansett om de trives i forholdet eller ei, likefullt finnes de der. Anonymkode: 26ca8...a05
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #9 Skrevet 16. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker skrev: Det er jo dere som er naive som ikke tror det forekommer at menn i ikke åpent forhold ikke er på tinder. Uansett om de trives i forholdet eller ei, likefullt finnes de der. Anonymkode: 26ca8...a05 Naivt og naivt... Har du vært mer enn to timer på Tinder, har du sett det meste. Vi forstår at menn i forhold er der, at psykomenn er der, at gifte menn er der, at polyamorøse er der, at utro er der osv. Det betyr ikke at denne mannen er i et forhold, han risikerer for mye ved å både ha Tinder OG insta der synes jeg. Anonymkode: 705bd...fde
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #10 Skrevet 16. november 2019 Jeg var innom Tinder nå og da sist jeg var i et forhold, men var helt åpen med partneren min om det. Når det er sagt var det lite interresant å finne der... Anonymkode: 7a85f...561
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #11 Skrevet 16. november 2019 Vet om flere som er i forhold som titter innom Tinder, litt for å se hva det er eller hva de kan finne der. Kanskje flørte litt. Anonymkode: 705bd...fde
Kremmerhus Skrevet 16. november 2019 #12 Skrevet 16. november 2019 (endret) 18 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo dere som er naive som ikke tror det forekommer at menn i ikke åpent forhold ikke er på tinder. Uansett om de trives i forholdet eller ei, likefullt finnes de der. Anonymkode: 26ca8...a05 Også må man heller ikke være så naiv å tro at menn i åpne forhold ikke juger på tinder, og sier man vil ha seg kjæreste;rett og slett fordi mange jenter backer ut når de er ærlige Endret 16. november 2019 av Kremmerhus 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #13 Skrevet 16. november 2019 Menn som han kan få hvem han vil. Om dama oppdager han står det en kø av damer som vil ta hennes plass. Så han trenger ikke bekymre seg nevneverdig Anonymkode: 6b451...caf 1
Gjest commeilfaut Skrevet 16. november 2019 #14 Skrevet 16. november 2019 35 minutter siden, AnonymBruker skrev: Det er jo dere som er naive som ikke tror det forekommer at menn i ikke åpent forhold ikke er på tinder. Uansett om de trives i forholdet eller ei, likefullt finnes de der Du har sikkert et poeng,og det er helt sikkert menn i forhold der, jeg mener bare at dersom noen går på Tinder for å være utro så er de vel litt i overkant naive, det vil jo bli oppdaget fort som fy.
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #15 Skrevet 16. november 2019 2 minutter siden, commeilfaut skrev: Du har sikkert et poeng,og det er helt sikkert menn i forhold der, jeg mener bare at dersom noen går på Tinder for å være utro så er de vel litt i overkant naive, det vil jo bli oppdaget fort som fy. De som vil være utro, har jo ikke ansiktet sitt på bildet. De har overkroppen, et vinglass, utsikt eller annet. Anonymkode: 705bd...fde
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå