Gå til innhold

Du er virkelig veldig kåt


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hva er greia med når menn sier sånn til damer?

Har de ikke opplevd kåtskap før? Kåt er vel kåt...eller?

Jeg tror ikke han er misfornøyd, det er bare en rar ting å si, synes jeg. 

 

Anonymkode: 7d6de...331

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Nå er ikke jeg av dem, for å si det slik. Men det er nok utelukkende positivt. Ikke alle kvinner viser så godt at de er kåte. Handler nok om det, vil jeg tro. 

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mange menn er ikke så vant med kåte kvinner. Han syns nok det er positivt. Jeg kan uansett variere i kåthet. Jeg er ikke enten kåt eller ikke. Kan være litt kåt eller megakåt. Eller noe midt i mellom. 

Anonymkode: e1743...778

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De gangene jeg har hørt det har det bare vært veldig positivt ment så jeg har tar det som ett kompliment.Her er ihvertfall stor forskjell på å være kåt,noen ganger er jeg bare litt og noen ganger er jeg så kåt at jeg ikke vet hvor jeg skal gjøre av meg,så kåt er ikke alltid det samme..

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tror aldri jeg har påstått at dama er virkelig kåt, det er vel unødvendig å si når du både ser og vet det. Men når jeg sier: jeg vet du er kåt, kommer det lure smilet ganske så fort🙈 Det er da damer som tåler å høre det😛

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg vet ikke....

Jeg tolker det litt i retning av at vi driver med noe fetisjgreier som han ikke er så vant til å "få" i kjæresteforhold. Han har sagt noe sånt som at jeg visst virkelig liker å gjøre det! (I motsetning til eksen som var mer sånn ok greit).... Akkurat det skjønner jeg at er positivt ment da 😉

Anonymkode: 7d6de...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sier mannen dette til dama i forholdet deres? Når sier han det da? Er han selv kåt når han sier det?

Regner med det er en typisk manneting ved at han fisker etter bekreftelse hos fruen i mangel av at hun er sier like mye som han og han vil ikke ta helt av hvis hun ikke er der også....?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, John McClane skrev:

Sier mannen dette til dama i forholdet deres? Når sier han det da? Er han selv kåt når han sier det?

Regner med det er en typisk manneting ved at han fisker etter bekreftelse hos fruen i mangel av at hun er sier like mye som han og han vil ikke ta helt av hvis hun ikke er der også....?

Han sier det til meg dama, ja. 

Kanskje er det et element av at han vil høre det samme tilbake? Jeg synes ikke han er kåtere enn eksen min. Men han er mer hengiven og på en måte dedikert. Som om sexen betyr mer for ham. Det har jeg gitt ham komplimenter på. Forteller ham at han er deilig. 

Anonymkode: 7d6de...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Han sier det til meg dama, ja. 

Kanskje er det et element av at han vil høre det samme tilbake? Jeg synes ikke han er kåtere enn eksen min. Men han er mer hengiven og på en måte dedikert. Som om sexen betyr mer for ham. Det har jeg gitt ham komplimenter på. Forteller ham at han er deilig. 

Anonymkode: 7d6de...331

Men er dette noe negativt for deg mener du? Vil du ikke si i retur hvor kåt du er da? Han sier det neppe fordi han vil virke kåtere enn eksen din, han er vel bare kåt og siden han er hengiven så vil han vel fortelle deg i håp om at det føles godt for deg å vite at han blir kåt sammen med deg?

Det er vel bare normalt og ikke et problem?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med når menn sier sånn til damer?

Har de ikke opplevd kåtskap før? Kåt er vel kåt...eller?

Jeg tror ikke han er misfornøyd, det er bare en rar ting å si, synes jeg. 

 

Anonymkode: 7d6de...331

Hvordan klarer du å tolke det til at han kan kanskje være misfornøyd? 

Han sier det vel mer som en "sjekk" for seg selv, som han ønsker bekreftelse på. Ja, hun er virkelig kåt på meg. 

Alle uttrykker seg forskjellig i kroppsspråk og vi varierer hvor kåte vi er. Mannen din har tydeligvis funnet en han klarer å lese kroppsspråket til og som matcher hans ønsker om kåtskap. Du er med andre ord klar og tydelig når du overfører budskapet.

Anonymkode: 11207...2c3

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du er virkelig veldig kåt

Ja sorry da. Er bare sånn jeg er. Alltid kåt.

22 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er greia med når menn sier sånn til damer?

Aner ikke. Kan bare de som sier det svare på. Kanskje de bare har opplevd damer/ei dame som er lite kåt og blir sjokkert når de møter ei som virkelig er kåt? Ellers vet ikke jeg😂

Lenke til kommentar
Del på andre sider

8 timer siden, John McClane skrev:

Men er dette noe negativt for deg mener du? Vil du ikke si i retur hvor kåt du er da? Han sier det neppe fordi han vil virke kåtere enn eksen din, han er vel bare kåt og siden han er hengiven så vil han vel fortelle deg i håp om at det føles godt for deg å vite at han blir kåt sammen med deg?

Det er vel bare normalt og ikke et problem?

Nei, er ikke negativt. Jeg prøver bare å skjønne hvordan han tenker. Er ikke vant til at det kommenteres sånn. 

Anonymkode: 7d6de...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Tror ikke dette er verdt å stusse sånn over. Jeg har riktignok ikke fått den tilbakemeldingen selv, derimot har jeg sagt noe liknende til en ff en gang han var latterlig kåt, vet ikke om han oppfatta det da for han var skikkelig "høy" på hormoner. :fnise: 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På 17.11.2019 den 18.46, Hanako skrev:

Tror ikke dette er verdt å stusse sånn over. Jeg har riktignok ikke fått den tilbakemeldingen selv, derimot har jeg sagt noe liknende til en ff en gang han var latterlig kåt, vet ikke om han oppfatta det da for han var skikkelig "høy" på hormoner. :fnise: 

Hva er latterlig kåt?

Anonymkode: 7d6de...331

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva er latterlig kåt?

Anonymkode: 7d6de...331

Det tilsvarer veldig sprengkåt. ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...