Gå til innhold

Si rett ut hva man vil ha - ødeleggende?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Hvis man sier til en mann/kvinne rett ut at man vil ha sex med personen, enten man har gjort det før og vil gjenta det eller vil prøve seg for første gang, ødelegger man da for seg selv? Ødelegger det spenningen slik at den andre personen ikke blir interessert? (selv om samleiet kanskje er bra?)

Handler om en fyr jeg lå med tidligere i uka, vil gjerne gjøre det igjen, men vil ikke virke for påtrengende? Tenkte det kanskje ville være smigrende å si at jeg vil gjenta det fra forrige gang, men redd for å ødelegge spenningen for han?

Anonymkode: 5256f...577

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Dette er jo veldig individuelt. Noen liker å gå rundt grøten, andre liker det mer direkte. Men siden dere allerede har hatt sex, kan jeg ikke se at det kan være ødeleggende å spørre om gjentagelse. 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kjør på! Du trenger jo ikke å si det direkte hvis du er ukomfortabel med det. Hvis du spør om dere skal møtes igjen skjønner han tegninga. Klarer du å være mer direkte tror jeg de fleste menn vil like det. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hvis man sier til en mann/kvinne rett ut at man vil ha sex med personen

Det er litt avtennende i et forhold, men som singel liker jeg gjerne kvinner som tør å si det. Som regel ser man jo hva som kommer til å skje lenge før det blir sex da🤫

I ditt tilfelle det er bare å si det rett ut, regner med han er en ff så han skal tåle å høre det👌🤞

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...