AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #1 Skrevet 16. november 2019 Sitat Bras are the leading cause of breast disease, including causing pain, cysts, and cancer. Bra-free is the healthiest. Bra-free women have about the same risk of breast cancer as men, while the tighter and longer the bra is worn the higher the risk rises, to over 100 times higher for a 24/7 bra user compared to a bra-free woman. Preliminary results showing that when women stop wearing bras they experience a loss of pain and cysts, their breasts lift and tone, and they breathe easier. These women also report improved self-esteem and feeling better about their breasts. There is no reason for using bras, even for running. Large breasts are fine without bras. Free yourself from these bras and you will feel the difference. https://www.academia.edu/40226963/Bras_Cause_More_than_Breast_Cancer_Preliminary_Results_of_the_International_Bra-Free_Study Så da er jo spørsmålet hvorfor man bruker bh... Anonymkode: cbcf4...1d1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #2 Skrevet 16. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker said: https://www.academia.edu/40226963/Bras_Cause_More_than_Breast_Cancer_Preliminary_Results_of_the_International_Bra-Free_Study Så da er jo spørsmålet hvorfor man bruker bh... Anonymkode: cbcf4...1d1 Dokumentet det linkes til fremstår som et makkverk, og er uakademisk skrevet, med store redaksjonelle mangler og dårlige kildehenvisninger. I beste fall kan man konkludere med at kvinner har en del forbigående plager knyttet til at de går med bh'er som ikke passer. Dette er oksebæsj av høyeste kvalitet. Anonymkode: 4f645...df3 9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #3 Skrevet 16. november 2019 Jeg tom meg bryet med å undersøke forfatteren litt nærmere. https://sciencebasedmedicine.org/one-more-time-no-wearing-a-bra-does-not-cause-breast-cancer/ Anonymkode: 4f645...df3 5
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #4 Skrevet 16. november 2019 Det må da finnes noe bedre å bruke tiden på en lørdag? Anonymkode: 34aff...1ed
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #5 Skrevet 16. november 2019 Var dette ment for å berike kunnskapen vår eller ? Jeg vil strekke meg til å påstå at denne påstanden er på lik linje med Sjamanen Durek sine teorier om kreft. 🙈 Anonymkode: fd6a5...971 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #6 Skrevet 16. november 2019 7 minutter siden, AnonymBruker said: Jeg tom meg bryet med å undersøke forfatteren litt nærmere. https://sciencebasedmedicine.org/one-more-time-no-wearing-a-bra-does-not-cause-breast-cancer/ Anonymkode: 4f645...df3 takk at du tok deg bryet Anonymkode: 3d92a...4c7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #7 Skrevet 16. november 2019 3 minutter siden, AnonymBruker said: takk at du tok deg bryet Anonymkode: 3d92a...4c7 Ikke så vanskelig. Jeg så av "studien" det ble linket til at hele årsaksforholdet var bare spekulativt piss (lymfestasis fører ikke til kreft, og hvis det gjorde det, måtte man ha brukt BH kontinuerlig gjennom døgnet i flere tiår, samt at forfatteren ikke skjønner hva "toksiner" er, eller hvordan de elimineres fra kroppen), og ville gjerne frelse folk uten kunnskap om carcinogenese (kreftdannelse) fra å tro på dette pisset. Man kan visst ikke hevde noe her kun med egen fagkunnskap, så jeg måtte finne en ekstern kilde. Det tok meg to sekunder fra søk på forfatternavnet. Anonymkode: 4f645...df3 3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #8 Skrevet 16. november 2019 Kildekritikk er en fin ting. Det mangler tydeligvis du. Anonymkode: 9ba4c...6b9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #9 Skrevet 16. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker said: Kildekritikk er en fin ting. Det mangler tydeligvis du. Anonymkode: 9ba4c...6b9 jo men for å forsvare TS litt, opprinnelige linken hadde *.edu ressurs, og man skulle tro det ville vært troverdig. Er ikke *.edu står for universitetskonto og er bra kilde. Anonymkode: 3d92a...4c7
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #10 Skrevet 16. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: jo men for å forsvare TS litt, opprinnelige linken hadde *.edu ressurs, og man skulle tro det ville vært troverdig. Er ikke *.edu står for universitetskonto og er bra kilde. Anonymkode: 3d92a...4c7 Hvem som helst kan publisere der. Men den artikkelen ts henviser til var virkelig under en hver vitenskapelig standard. Jeg tror aldri jeg har sett et publisert arbeide som holder så lav redaksjonell standard som dette. Og innholdet er ikke verdt å nevne en gang. Anonymkode: 4f645...df3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #11 Skrevet 16. november 2019 46 minutter siden, AnonymBruker said: Så da er jo spørsmålet hvorfor man bruker bh... Anonymkode: cbcf4...1d1 Noen av oss trenger det, gitt. Alle er ikke a-cup med bh'en til pynt. Anonymkode: b17eb...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #12 Skrevet 16. november 2019 57 minutter siden, AnonymBruker skrev: Noen av oss trenger det, gitt. Alle er ikke a-cup med bh'en til pynt. Anonymkode: b17eb...ec4 Du kan jo ta brystreduksjon til en a-cup (som forøvrig ikke er en cup, men 9 størrelser mellom A60 og A100), men hvis du reduserer til A75 eller B70 (som er samme cup) så kan du jo ta deg en joggetur eller en ridetur på hest siden du automatisk tror bh'n er til pynt. Eller så kan du slutte å ha antagelser om andres grunner til å bruke BH bare fordi du har svære pupper. Å spørre om hva andre erfarer før du gjør deg opp en mening er en fin ting for eksempel. Anonymkode: 9ba4c...6b9
sjwslayer Skrevet 16. november 2019 #13 Skrevet 16. november 2019 1 time siden, AnonymBruker skrev: Dokumentet det linkes til fremstår som et makkverk, og er uakademisk skrevet, med store redaksjonelle mangler og dårlige kildehenvisninger. I beste fall kan man konkludere med at kvinner har en del forbigående plager knyttet til at de går med bh'er som ikke passer. Dette er oksebæsj av høyeste kvalitet. Anonymkode: 4f645...df3 😂😂😂 er dette et nytt ord akademiker nerder bruker nå ?
Djungelvrål Skrevet 16. november 2019 #14 Skrevet 16. november 2019 Skulle ikke forundre meg. Man tar på seg noe som tvinger brystene i en bestemt form og har harde spiler under i tillegg. Går nesten bare med spileløse bher ute og går bare uten hjemme. Free the nipple! 😄
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #15 Skrevet 16. november 2019 29 minutter siden, sjwslayer said: 😂😂😂 er dette et nytt ord akademiker nerder bruker nå ? Nei. Akademisk skriving er en disiplin man må beherske for å publisere. I anerkjente publikasjonskanaler blir du refusert om du ikke skriver akademisk. Anonymkode: 4f645...df3
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #16 Skrevet 16. november 2019 36 minutter siden, AnonymBruker said: Du kan jo ta brystreduksjon til en a-cup (som forøvrig ikke er en cup, men 9 størrelser mellom A60 og A100), men hvis du reduserer til A75 eller B70 (som er samme cup) så kan du jo ta deg en joggetur eller en ridetur på hest siden du automatisk tror bh'n er til pynt. Eller så kan du slutte å ha antagelser om andres grunner til å bruke BH bare fordi du har svære pupper. Å spørre om hva andre erfarer før du gjør deg opp en mening er en fin ting for eksempel. Anonymkode: 9ba4c...6b9 Fantastisk å få dette ut av mitt innlegg. Noen har bh'en til pynt, og de er de eneste som ikke forstår at andre trenger den. Fonøyd nå? Anonymkode: b17eb...ec4 1
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #17 Skrevet 16. november 2019 38 minutter siden, AnonymBruker skrev: Fantastisk å få dette ut av mitt innlegg. Noen har bh'en til pynt, og de er de eneste som ikke forstår at andre trenger den. Fonøyd nå? Anonymkode: b17eb...ec4 Ganske enkelt å "få det ut av innlegget ditt". Når du skriver at alle med a-cup har bh'n til pynt. Anonymkode: 9ba4c...6b9
AnonymBruker Skrevet 16. november 2019 #18 Skrevet 16. november 2019 2 minutter siden, AnonymBruker said: Ganske enkelt å "få det ut av innlegget ditt". Når du skriver at alle med a-cup har bh'n til pynt. Anonymkode: 9ba4c...6b9 Rent bortsett fra at jeg ikke skrev det. Anonymkode: b17eb...ec4 1
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå