Gå til innhold

Hva er det motsatte av "hasjtagme2?"

Fremhevede innlegg

Skrevet
34 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Bare si det tydelig, Jeg tåler det. Mulig jeg er treg. 

Bakgrunnen din skal ikke gjøre at du tåler mer enn mannen i gata her hjemme. Du skal ha samme respekt som menn som slipper klåfingra kjerringer og får beholde intimgrensene sine. 

Anonymkode: 550ac...3fe

• Liker 2
Videoannonse
Annonse
Skrevet
2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bakgrunnen din skal ikke gjøre at du tåler mer enn mannen i gata her hjemme. Du skal ha samme respekt som menn som slipper klåfingra kjerringer og får beholde intimgrensene sine. 

Jeg tar dette med humor, altså. Men det sitter ganske langt inne for noen å godkjenne at jeg ikke annerkjenner all form for kontakt som postitiv kontakt. Jeg bare konstanterer det. At jeg blir en surpomp fordi jeg sier at ikke alle kvinner er fantastiske:)  

• Liker 1
Skrevet
36 minutter siden, MortenMinstelønn skrev:

Jeg tar dette med humor, altså. Men det sitter ganske langt inne for noen å godkjenne at jeg ikke annerkjenner all form for kontakt som postitiv kontakt. Jeg bare konstanterer det. At jeg blir en surpomp fordi jeg sier at ikke alle kvinner er fantastiske:)  

Regnet med det;)

Skal man liksom være takknemlig for all kroppskontakt man får? Mye kriminalitet som sikkert hadde forsvunnet da. Og alle kvinner er jo ikke fantastiske, eller menn, eller barn. 

Anonymkode: 550ac...3fe

• Liker 1
Skrevet
På 16.11.2019 den 15.33, MortenMinstelønn skrev:

Så, skal jeg godta alle klapsene? Klypene. Kyss direkte på munn uten at jeg sa ja? Tunger i ørene. Hender på min penis. Den klassiske "kan jeg kjenne på musklene dine? Og hender går under skjorta eller gjennom armen på en T-skjorte. Kommentarene. Hvis det å bli betraktet som et objekt er en greie, så ja. Ja, hver dag, hvor kvinner finnes! Nei, dette er ikke selvskryt. Jeg prøver å være seriøs. Kvinner er ikke mindre rovdyr enn menn! De bare liker å være en "teaser." Når det ikke virker tar mange balletak. Ja, for handlekraftige kvinner finnes. Men jeg kjenner et ubehag i visse settinger. Et ubehag som ikke er viktig. For jeg er en pen ung hvit mann. Som også er hetero. 

Jeg vet jo at det er lite mandig å lage en slik tråd. Det er skikkelig pysete. Men allikevel velger jeg å gjøre det, fordi jeg er nysgjerrig på responsen?

Skal en kvinne få føle seg litt brukt og en mann skal bare føle seg takknemlig? Hva er den politiske riktige linjen her?

Selvfølgelig skal du ikke det. Jeg er kvinne og tror ikke det er mange av oss som mener du skal godta slikt, det er dobbeltmoralistisk. 

Synes ikke det er verken lite mandig eller pysete. Du skal ikke måtte godta fysiske tilnærmelser du ikke ønsker. Hender på penis og kyss direkte på munnen er IKKE greit. 

Anonymkode: 934bf...960

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...