Gå til innhold

Menn med liten penis bør sorteres bort.. enig?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Jeg tror vi hadde fått mange flere glade damer og ikke minst avkom med stor penis, om vi hadde innført en sorteringssamfunn der alle med små penis under 15 cm hadde fått et forbud mot skaffe seg kjæreste og ha sex. De som bryter dette hadde blitt straffet av politiet. Etter hvert ville vi bare hatt menn med stor penis i Norge.

Noen finner sikkert dette forslaget støtende, jeg har liten penis selv, og jeg holder meg unna alle damer for å la ekte menn slippe til dem som har stor penis. En stor penis er manndom, en liten penis = lite mennske både innvendig og utvendig. Men jeg har såpass selvinnsikt og jeg tror jeg kunne ha kjempet denne saken for dere som er ekte menn og har penis som damene vil ha.

Hva tror dere må til for å kunne fått gjennomført noe slik, at politikerne våre tok tak rundt dette?

Anonymkode: 88dd6...a22

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Kjedelig trolleforsøk. Kunne du ikke minste vært litt morsom? De fleste vaginaer er ikke spesielt lange, så disse lengdene enkelte skryter på seg er faktisk helt bortkasta med mindre man finner seg en dame på 2,5 meter.

Anonymkode: 423b7...99e

  • Liker 15
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kvinner er forskjellige, og foretrekker forskjellige størrelser. Noen bryr seg ikke om størrelsen engang. Du må bare lete videre til du finner en dame som liker størrelsen din eller som ikke tenker over det. Først og fremst er det ikke penisen som er viktig heller. Hvis du møter en dame som kun er opptatt av den, så er det tydelig at hun ikke er seriøs og kun ute etter sex. 

Anonymkode: 2f900...3c3

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

KG burde fått et eget underforum for penistråder.  :dry:

Anonymkode: c5d23...1fc

  • Liker 10
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Skal et slikt forsøk ha noe for seg så må alle ha identisk penis. Når forskere finner genet for penis så kan alle få 16 cm som er den perfekte lengden. Og kvinner kan få genet for 15 cm dypde. Da vil alle bunne.

Anonymkode: d0510...b66

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg tror vi hadde fått mange flere glade damer og ikke minst avkom med stor penis, om vi hadde innført en sorteringssamfunn der alle med små penis under 15 cm hadde fått et forbud mot skaffe seg kjæreste og ha sex. De som bryter dette hadde blitt straffet av politiet. Etter hvert ville vi bare hatt menn med stor penis i Norge.

Noen finner sikkert dette forslaget støtende, jeg har liten penis selv, og jeg holder meg unna alle damer for å la ekte menn slippe til dem som har stor penis. En stor penis er manndom, en liten penis = lite mennske både innvendig og utvendig. Men jeg har såpass selvinnsikt og jeg tror jeg kunne ha kjempet denne saken for dere som er ekte menn og har penis som damene vil ha.

Hva tror dere må til for å kunne fått gjennomført noe slik, at politikerne våre tok tak rundt dette?

Anonymkode: 88dd6...a22

Jeg så plutselig for meg solvang, solberg og helseministeren i heftig NRK debatt 😂

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sikkert en tulletråd, men la meg svare litt seriøst likevel:

Menn med små peniser er allerede sortert bort. Dem lever i livslang sølibat for å unngå å oppleve skam eller å bli skjemt ut. Dem skåner seg selv for den flauheten ved å ikke være seksuelt aktivt. Kun få unntak. Så sjansen for å møte en mann med små penis er faktisk oppsiktsvekkende lav. Problemet er derimot at mange av dagens moderne kvinner forlanger enda lengre peniser, og derav betegner en normalpenis for liten. Noe du også for øvrig gjør. Det er den absolutt ikke, og mannen har ingenting å være flau av. 

Forresten, jeg snakker ikke på vegne av egen erfaring... Bare for å ha det sagt. 😆

Det er ikke penisen som betegner reell manndom, men det regner jeg med at du egentlig forstår. 

Endret av Juks
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, putaz skrev:

Jeg så plutselig for meg solvang, solberg og helseministeren i heftig NRK debatt 😂

Det hadde iallefall blitt mat for NyttPåNytt ;) 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Familytree

Helt ærlih, det er mennesker med en stor penis som ikke ønsker å få barn eller ha sex. Slutt å tenke på andres peniser og ta vare på din egen penis 😁
 
 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

16 minutter siden, Sphere skrev:

Ser fram til en fremtid som hardbarka kriminell. 😂

🤣🤣🤣

Anonymkode: 385e1...d87

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Preben gå og legg deg. Nå ringer jeg mamman din og forteller hva du gjør med dataen. 

Du vet hva som skjer da. En uke uten wifi. 

 

Anonymkode: 45658...9e2

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Preben gå og legg deg. Nå ringer jeg mamman din og forteller hva du gjør med dataen. 

Du vet hva som skjer da. En uke uten wifi. 

Anonymkode: 45658...9e2

🤣

Anonymkode: 385e1...d87

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, Sphere skrev:

Ser fram til en fremtid som hardbarka kriminell. 😂

Da kommer jeg og Spherer deg inn. 

Anonymkode: f163e...a30

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Da kommer jeg og Spherer deg inn. 

Anonymkode: f163e...a30

Catch me if you can :nigo:

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du TS kjeder deg ser jeg?

Liten penis under 15 cm? Så over 14,5cm og under 15cm er plutselig lite det?🤣

Uansett takk for dagens latter. Du må gjerne holde deg unna sex du, men andre gjør som de vil og nyter sex så ofte de vil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...