Gå til innhold

Blir sint og irritert for ALT

Fremhevede innlegg

Skrevet

Jeg har den siste tiden slitt skikkelig med at alt irriterer meg, og jeg blir fort sint. Klarer ikke å ta meg sammen heller, uansett hvor mye jeg prøver. Det går spesielt mye utover familien min, og nå har jeg begynt å irritere meg over kollegaer også. Jeg blir irritert bare noen snakker til meg.. Aner ikke hva som skjer med meg, og synes det er kjempe fortvilende. Er det noen i lignende situasjon, har hatt det slik eller har noen råd til meg? 

Anonymkode: 3cf14...6b1

Videoannonse
Annonse
Skrevet

pms?

Anonymkode: 9f327...476

Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

pms?

Hmm, det kan jo være. Går på Cerazette, og jeg er en av de som ikke får mensen av de pillene. Er på slutten av pillebrettet nå, så det er jo fullt mulig at det kan være det. Har bare ikke opplevd at det blir SÅ gale som det er nå.  

Skrevet
50 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Hmm, det kan jo være. Går på Cerazette, og jeg er en av de som ikke får mensen av de pillene. Er på slutten av pillebrettet nå, så det er jo fullt mulig at det kan være det. Har bare ikke opplevd at det blir SÅ gale som det er nå.  

Jeg har det også sånn når jeg har pms. Blir også veldig deprimert ofte.. hvor lenge har du hatt det da?

Skrevet
1 time siden, AnonymBruker skrev:

Jeg har det også sånn når jeg har pms. Blir også veldig deprimert ofte.. hvor lenge har du hatt det da?

Jeg tror jeg har hatt det rundt 1-2 uker eller noe sånt. Samtidig er jeg også veldig utmattet av jobben min, så jeg er dessverre litt småsur hele tiden.. Men nå har det eskalert veldig. Så jeg begynner å lure litt på hva det kan være. Føler jeg tåler unormalt lite for tiden

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...