Gå til innhold

Liten hengelås på tekstmelding samsung


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Eg vil tru det betyr at meldingen er "låst", slik at den ikkje vert sletta dersom du skulle slette resten av samtalen. Slik kan eg i hvert fall hugse at det var på min mobiltelefon når eg hadde Samsung for x-antall år sida.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 timer siden, _nubbenella skrev:

Eg vil tru det betyr at meldingen er "låst", slik at den ikkje vert sletta dersom du skulle slette resten av samtalen. Slik kan eg i hvert fall hugse at det var på min mobiltelefon når eg hadde Samsung for x-antall år sida.

Men det er ikke mange meldinger i samtalen og ingen av meldingene viser dette tegnet, bare selve samtalen. Får ikke opp noe alternativ til å "låse opp" heller samme hva jeg trykker. Veldig merkelig da det kun er denne samtalen som har dette tegnet. Aldri sett dette før 😮

Anonymkode: 84764...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Holder du lenge på meldingen som er låst vil du få opp flere valg, bl.a. "Lås opp". Når meldingen er låst vil den ikke kunne slettes selv om du velger å slette hele samtalen. Jeg har selv Samsung og dette virker i alle fall slik på min gamle S7 Edge.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 minutter siden, 911 skrev:

Holder du lenge på meldingen som er låst vil du få opp flere valg, bl.a. "Lås opp". Når meldingen er låst vil den ikke kunne slettes selv om du velger å slette hele samtalen. Jeg har selv Samsung og dette virker i alle fall slik på min gamle S7 Edge.

Men det er det som er tingen.. Ingen av meldingene er låst 😅 Jeg har sjekka alle meldingene, det er ingenting som lar seg låse opp 🤔

Anonymkode: 84764...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beklager. Da misforsto jeg litt 😞 om det er hele samtalen som er låst. Jeg prøvde bare å låse/låse opp enkelte innlegg i en samtale. Det eneste valget jeg får med en hel samtale er å feste den til toppen, ikke å låse den. Har du lest i brukerveiledningen til telefonen/googlet muligheten? Du har sikkert en nyere telefon enn meg og da med andre funksjoner.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

2 minutter siden, 911 skrev:

Beklager. Da misforsto jeg litt 😞 om det er hele samtalen som er låst. Jeg prøvde bare å låse/låse opp enkelte innlegg i en samtale. Det eneste valget jeg får med en hel samtale er å feste den til toppen, ikke å låse den. Har du lest i brukerveiledningen til telefonen/googlet muligheten? Du har sikkert en nyere telefon enn meg og da med andre funksjoner.

 

Det er en galaxy A6+ så ikke en veldig ny telefon. Jeg prøvde først å google det, men ble ikke klok av det så prøvde å høre her inne. Jeg får bare opp de samme alternativene som deg, så aner ikke hvorfor den lille hengelåsen er der..🤔

Anonymkode: 84764...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, 911 skrev:

Du får nesten ta kontakt med Samsung kundeservice for hjelp...
https://e-contactus.samsung.com/no/m/webchat

 

Ja.. Det ble man ikke klok av heller. De fikk meg til å slette alle meldingene på telefonen 😅😂 Jaja trenger ikke fundere mer på det nå 🙈

Anonymkode: 84764...44c

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Ja.. Det ble man ikke klok av heller. De fikk meg til å slette alle meldingene på telefonen 😅😂 Jaja trenger ikke fundere mer på det nå 🙈

Anonymkode: 84764...44c

Det var da litt av en hjelp du fikk på kundeservice 😲👎

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvor er låseikonet? Legg ved en screengrab så er det enklere å hjelpe deg.

Anonymkode: c4e74...c2a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...