Gå til innhold

Er han interessert? Sitte inntil hverandre..

Fremhevede innlegg

Skrevet

Er sikkert ingen fast måte å gjøre dette på...Og flørting er vel ikke alltid = interesse heller.

Var på en middag med en del venner i går, og satt i en sofa sammen med en jeg har hatt et godt øye til en god stund. Han er bare såååå hyggelig, spennende/like interesser som meg, snakker meg opp, og veldig kjekk! En gang i løpet av middagen når jeg ryddet vekk asjetten min, så satte han seg sidelengs, så da ble jeg nødt til å sette meg slik jeg og, med bena mine borti han. Jeg kunne jo bedt han sette seg "normalt", men hadde lyst til å røre ved han. Senere så satt jeg på plassen hans, og han med ryggen inntill meg... Og senere satt vi mot hverandre igjen, jeg varmet føttene mine under rumpa hans, og han drev å gjorde en sånn bevegelse på kneet mitt med hånda hans? 

Dette er vel ikke flørting? Men kan jeg tolke det som litt interesse?

Anonymkode: bc888...280

• Liker 1
Videoannonse
Annonse
Skrevet
6 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Og senere satt vi mot hverandre igjen, jeg varmet føttene mine under rumpa hans, og han drev å gjorde en sånn bevegelse på kneet mitt med hånda hans? 

Dette er vel ikke flørting? Men kan jeg tolke det som litt interesse?

Jeg ville tolket det som at han er interessert i nærmere kontakt. 

• Liker 5
Skrevet

Min første tanke er at han er interessert. Men enkelte mennesker er mer touchy - feely enn andre. Kanskje du bør se på hvordan han er med andre? Dersom det er naturlig for ham med vennskapelig kroppskontakt, ville jeg sett etter andre tegn. Ser han på deg når han tror du ikke legger merke til det?, osv...

Men som sagt så er det store muligheter for at han her er interessert:)

Anonymkode: d0c59...6b1

• Liker 3
Skrevet
19 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Min første tanke er at han er interessert. Men enkelte mennesker er mer touchy - feely enn andre. Kanskje du bør se på hvordan han er med andre? Dersom det er naturlig for ham med vennskapelig kroppskontakt, ville jeg sett etter andre tegn. Ser han på deg når han tror du ikke legger merke til det?, osv...

Men som sagt så er det store muligheter for at han her er interessert:)

Anonymkode: d0c59...6b1

Jaa, tenker at han kanskje bare er mer touchy enn andre... Vi bodde sammen i fjor (kollektiv), men var ca bare andre gutter der og de er han ikke så touchy med 😅 Ser på meg i blant, men da kan jeg gjerne også se på han hehe

Skrevet
1 time siden, petterm skrev:

Jeg ville tolket det som at han er interessert i nærmere kontakt. 

Takk, får prøve å invitere han på en aktivitet eller noe

• Liker 1
Skrevet

Vi har brukt mye tid sammen da vi bodde i kollektiv sammen, mye joggeturer, svømming, ski... En gang det bare var oss to på skitur så kjørte han fort inn i meg og klemte meg bakfra 😂 Men samtidig er jeg redd for å legge noe mer i det da han kanskje bare er flørtende av natur. Han er en sånn jeg snakker med om jenter han dater og jeg snakker om gutter til han, og om alt annet forsåvidt

Skrevet

Er du fra skjermgenerasjonen? Dette er jo helt klart kroppsspråk som viser at han vil noe mer med deg. Hvor ofte sitter du og tar på folk du ikke liker? Det at du selv reagerer med å svare på tilnærmingen hans viser at du gir ham klar bane og oppmuntrer ham. Bare å fortsette om du vil ha ham.

Anonymkode: 8eb1e...cb6

• Liker 3
Skrevet

Mulig jeg er 40 og gammel. Men i min verden tolker jeg det som interesse og flørting. Definitivt. Men jeg vet jo at de yngre er mye mer fysisk enn det vi var. Uansett alder og ulik forhold til kroppskontakt; man ønsker ofte å sitte tettere med de man liker:) 

Masse lykke til! 

Anonymkode: e7c89...8ae

• Liker 1
Skrevet

Hva skjer med verden når man ikke klarer å tolke kroppsspråk lenger? 🙄 Det er jo innlysende. 

Anonymkode: c4bb4...e53

• Liker 3
Skrevet
9 timer siden, AnonymBruker skrev:

Dette er vel ikke flørting?

Hvis ikke det er flørting, så vet ikke jeg. 

Anonymkode: efc49...8fa

• Liker 1
Skrevet
5 timer siden, AnonymBruker skrev:

Hva skjer med verden når man ikke klarer å tolke kroppsspråk lenger? 🙄 Det er jo innlysende. 

Anonymkode: c4bb4...e53

Enig! Det er helt utrolig at folk må ha ting skrevet på nett for å tro det.... Hva med å lese kroppsspråk og signaler???

Anonymkode: 951c0...c6d

Skrevet

Lurer nok mest fordi jeg har så vanskelig for at HAN kan være interessert i MEG! Men da sender han i hvert fall positive signaler, så skal etter beste evne prøve å spille videre på de :) 

Skrevet
7 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Lurer nok mest fordi jeg har så vanskelig for at HAN kan være interessert i MEG! Men da sender han i hvert fall positive signaler, så skal etter beste evne prøve å spille videre på de :) 

Du kan ikke tape noe, så bare spil videre du! Han er uansett komfortabel med å være nær noen fysisk, og da er det jo ikke noe galt i å være litt nær...

Anonymkode: 951c0...c6d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...