Gå til innhold

Analsex


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Har fått inntrykk av at mange kvinner liker analsex. Er dette riktig, eller bare noe man får inntrykk v på nettet?🙈

Anonymkode: 6535e...ebe

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Min frue er helt galen etter det . Her er det faktisk jeg som kuleran ned litt . Hun Går til innkjøp av buttpluggs, dildoer og andre div leketøy å putte inn 😂

Mens i tidligere forhold ,har det vert jeg som var pådriver ,hvor de ikke var helt fan for å si det sånn . Helt klart store forskjeller ute å går .

Anonymkode: 5a49c...234

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror mange liker analsex. Men jeg tror også at mange IKKE liker det. 

Derfor er det så viktig å prate om på forhånd 😃 

Anonymkode: 47ef7...225

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hun jeg er sammen med nå elsker det, og er alltid den som ta initiativ til det. Elsker når hun gjør det, og måten hun gjør det på. Hun tør nesten ikke si det selv, så hun må være veldig kåt først. Da sier hun det veldig lavt første gangen. Jeg pleier å få henne til å gjenta det ett par ganger, og enda høyere.... Jeg leker ofte litt med henne først. Til slutt gir jeg henne det hun vil ha. Og hun kommer alltid av det... ❤️

Anonymkode: 0e93b...873

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

20 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg hater det og skal aldri ha det. Er kvinne. 

Anonymkode: bbe4c...41c

Skjønner deg.  Har kun hatt det en gang. Heldigvis var penisen veldig liten og tynn. Kjente lite, men tankene mine var et helt annet sted.  😑

Anonymkode: 6535e...ebe

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Elsker det, kvinne.

Du kan jo med det samme spør om hvor mange som liker iskrem eller å høre på pop musikk. noen liker det, noen liker det ikke.

 

Anonymkode: 518d4...b06

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 måneder senere...

Kan være deilig om jeg er skikkelig tent først. Men lang oppvarming er et must. Mannen er ganske velutstyrt, så det er ikke bare å kjøre på uten litt jobbing først. Men da kan det vær deilig, og jeg kan komme av det. Men det er ikke noe som skjer så ofte hos oss siden det er litt ekstra styr (K 42)

Anonymkode: 2b9f4...a12

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...