Gå til innhold

Beat for Beat


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Altså nå er det vel oppbrukt. Kveldens program er sensasjonelt dårlig! Kleint, kjedelig og totalt blottet for underholdningsfaktor. 

Anonymkode: 8776d...f19

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Jeg liker Håvard veldig godt, men litt kjedelig episode i kveld dessverre. Hun blonde med kort hår var kjedelig :Gjesp:

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tenkte det samme da jeg så på. Kjøper ikke Atle Pettersen sin væremåte. Han virker tilgjort. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

De vet jo hvilke sanger de skal gjette på uansett...Det ser man på at den dansen til nicolai og Lisa. Den var ikke spontan. 

Og at pianistene kan absolutt alle sanger, Justin Bieber inkludert?? Tvilsomt.

Anonymkode: 75cbc...062

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvordan fungerer det egentlig? 🙈 Har de en liste foran seg med hvilke sanger de har "meldt" på, eller husker de det? 😅

Jeg så på i kveld, for første gang på mange år. Har ikke sett siden ei stund før Dyrhaug slutta. Likte Atle Pettersen godt i rollen som programleder, jeg. 😊 Men km jeg ikke husker feil, så var ikke alt like "regissert" for en del år siden? 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

11 timer siden, AnonymBruker skrev:

De vet jo hvilke sanger de skal gjette på uansett...Det ser man på at den dansen til nicolai og Lisa. Den var ikke spontan. 

Og at pianistene kan absolutt alle sanger, Justin Bieber inkludert?? Tvilsomt.

Anonymkode: 75cbc...062

Ja, den dansen virket veldig innøvd 🤦‍♀️ Men skjønner ikke helt hvordan det fungerer, men får de velge ut sanger de vil synge på forhånd? Rart at pianistene kan alle sangene. Må ha vært øvd på 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

15 minutter siden, Djækklåsst skrev:

Elendig program. Gi oss mer av Staysman og 10 på topp!

Signerer! Elsker 10 på topp 🙂 Men dumt det er ferdig for denne sesongen. Håper det kommer en ny sesong.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, smalls skrev:

Signerer! Elsker 10 på topp 🙂 Men dumt det er ferdig for denne sesongen. Håper det kommer en ny sesong.

Kan dessverre ikke vare evig, årene blir brukt opp etter hvert. Eller hva med musikkåret 1947 med Kåre Willoch, Liv Ullmann, Toralv Maurstad og Kim Friele i deltakerpanelene?

Eller så kan de kjøre de samme årene som i starten om igjen, med nye deltakere og kanskje ta britisk eller amerikansk topp 10 i stedet for det norske.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mener å ha lest en plass at deltakerne får en liste med sanger som kan/skal synges i programmet, hvor det ikke er sikkert alle brukes.  Bandet og pianistene øver på disse på forhånd. 

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

21 minutter siden, Djækklåsst skrev:

Kan dessverre ikke vare evig, årene blir brukt opp etter hvert. Eller hva med musikkåret 1947 med Kåre Willoch, Liv Ullmann, Toralv Maurstad og Kim Friele i deltakerpanelene?

Eller så kan de kjøre de samme årene som i starten om igjen, med nye deltakere og kanskje ta britisk eller amerikansk topp 10 i stedet for det norske.

Vet det, men kanskje snu litt på det. Ha f.eks de topp 10 sangene som var mest populære i USA eller England i de forskjellige årene. Vil ikke at programmet skal være helt ferdig 😭 Vært høydepunktet hver fredag for meg. Stayzman er fantastisk som programleder 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gjest Blondie65

Jeg er helt uenig med dere - utover akkurat den Justin Bieber sangen.

Nå skal man heller ikke undervurdere disse pianistene - de kan sine ting. Så vanskelig er det ikke å spille en sang første gangen hvis du kan spille instrumentet ditt.

Jeg tipper at de deltakende artistene fyller ut et spørreskjema for musikk de liker og at de nevner noen låter de kan godt. 

Jeg tror kanskje dette programmet er mest egnet for oss i den litt eldre garde.

Jeg liker Atle Pettersen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg har også hørt at de får en liste med sanger, hvor sangene som blir brukt er inkludert i listen. 

Føler at programmet var mye bedre og mer spontant før. Nå er det så innøvd, og ofte de later som at de ikke vet svaret for å kunne synge en annen sang. Eller f.eks når eksempel når ordene på skjermen er på engelsk, og en av bokstavene er «i», så velger de en sang på norsk med «i» i seg. Dette har irritert meg i alle år. 

Har dog ikke sett på programmet de siste par årene, blir bare irritert. 

Anonymkode: a3dc5...683

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Beat for Beat er oppbrukt! Nye bandet.. sikkert flinke, men ikke samme sjarmen. Liker godt Atle, men han kan såa mye mer og bedre ting enn dette. 

Er blitt for tydelig at de har fått lister med sanger. "plutselig" innøvde danser.. og Gjester som enten har vært det utallige ganger eller totalt ukjente og ikke flinke! 

Det mest irriterende er når det er helt tydelig at det er en engelsk sang og de synger en norsk laang og kjedelig sang bare for å synge en sang! 

Anonymkode: cd662...ae1

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...