Gå til innhold

Klagetråd for oss som er syke!

Fremhevede innlegg

Skrevet

Altså manflu has nothing on me. Jeg har ikke feber engang, lå på 37,8 i temp før i dag og tok en paracet mot hodepine. 

ALTSÅ HERREGUD ER DET SLIK DET FØLES Å LIGGE FOR DØDEN!? 

Babyen er akkurat ferdig med 5 dagers feberkule, mannen ble syk en dag før meg og nå har jeg og mista det helt. Vi svømmer rundt i snørr og oppfører oss som zombier hele gjengen samtidig som vi småkrangler om hvem som har det værst og må gjøre minst. 

Flere som er syke og er helt fra seg av selvmedlidenhet? The pain... The pain.. 

Anonymkode: f4e7d...80a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, kjenner meg og syk. Usikker på hva det er da, men trolig forkjølelse. Har smerter og svetter og fryser om hverandre.

Anonymkode: 1ac35...ca6

Skrevet
17 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Altså manflu has nothing on me. Jeg har ikke feber engang, lå på 37,8 i temp før i dag og tok en paracet mot hodepine. 

ALTSÅ HERREGUD ER DET SLIK DET FØLES Å LIGGE FOR DØDEN!? 

Babyen er akkurat ferdig med 5 dagers feberkule, mannen ble syk en dag før meg og nå har jeg og mista det helt. Vi svømmer rundt i snørr og oppfører oss som zombier hele gjengen samtidig som vi småkrangler om hvem som har det værst og må gjøre minst. 

Flere som er syke og er helt fra seg av selvmedlidenhet? The pain... The pain.. 

Bare vent til babyen og dere begge får omgangssyke samtidig, da kan dere krangle om hvem som har det verst og hvem skal ordne med babyen....  been there done that, hadde 30 min vakter hver hvem som passa syk baby, mens vi hadde hue nedi doskåla på tur..

Anonymkode: 21d96...8c6

Skrevet

Jeg husker da vi hadde influensa, hele gjengen etter tur. Først ungen på to år. Etter en uke ble mannen syk, og et par dager etter det, ble jeg syk. Da frisknet ungen til, og jeg og mannen måtte bytte på å passe på en aktiv to åring....  herregud, så dårlig jeg/vi var! Det var et mareritt å holde seg våken med hodet som svømte i feber og verk. En satt våken men i ørska oppreist på sofaen, mens den andre lå på sofaen og sov. På skift.

Løsningen ble tegnefilmer. Masse av dem! Vi fulgte med sånn halvveis sløvt og passet på å vakle bort og bytte ut dvd'en med en ny, hver gang en var ferdig. To åringen satt som hypnotisert i stolen med smokken og koste seg med tegnefilmer mens mor og far var dausjuke. Det fungerte. 

Hvordan vi fikk mat i skrottene våre den sykeperioden husker jeg ikke. 

Skrevet
16 timer siden, AnonymBruker skrev:

Bare vent til babyen og dere begge får omgangssyke samtidig, da kan dere krangle om hvem som har det verst og hvem skal ordne med babyen....  been there done that, hadde 30 min vakter hver hvem som passa syk baby, mens vi hadde hue nedi doskåla på tur..

Jeg har faktisk bare hatt omgangssjuke 2 ganger eller noe i løpet av livet, og dette er barn nr 2 og likevel har jeg sluppet unna 🤔 Er heldigvis skamgod på å være kvalm, hadde ekstrem svangerskapskvalme med begge 😂 men huff det høres helt gruuuuuusomt ut for dere 💔

15 timer siden, Million skrev:

Jeg husker da vi hadde influensa, hele gjengen etter tur. Først ungen på to år. Etter en uke ble mannen syk, og et par dager etter det, ble jeg syk. Da frisknet ungen til, og jeg og mannen måtte bytte på å passe på en aktiv to åring....  herregud, så dårlig jeg/vi var! Det var et mareritt å holde seg våken med hodet som svømte i feber og verk. En satt våken men i ørska oppreist på sofaen, mens den andre lå på sofaen og sov. På skift.

Løsningen ble tegnefilmer. Masse av dem! Vi fulgte med sånn halvveis sløvt og passet på å vakle bort og bytte ut dvd'en med en ny, hver gang en var ferdig. To åringen satt som hypnotisert i stolen med smokken og koste seg med tegnefilmer mens mor og far var dausjuke. Det fungerte. 

Hvordan vi fikk mat i skrottene våre den sykeperioden husker jeg ikke. 

Føler deg på denne. Vår er 10 mnd gammel så det er begrenset hvor mye hun kan settes foran skjermen, men hun er flink til å leke på gulvet heldigvis. I dag kommer mamma og hjelper oss med ungene. 

Natta har vært virkelig en av de værre. Vi har hatt 39 i feber på skift alt etter som når paraceten har gått ut. Helt sinnsykt mye svette. Babyen har vært masse våken. 

Send styrke. 

Skrevet

Jeg har vært syk i 8 år hele døgnet. Aldri fred å få så man gjør det beste ut av det. Dette er noe som aldri går over så......

Anonymkode: e577a...1b3

Skrevet
Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Jeg har vært syk i 8 år hele døgnet. Aldri fred å få så man gjør det beste ut av det. Dette er noe som aldri går over så......

??

Anonymkode: 59397...026

Skrevet
12 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Kronisk sykdom er no’ dritt! Føler meg deg..❤️

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...