Gjest gjestnåja Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 han: rastløs, handlingsorientert, liker å være i aktivitet, har mange kompiser som han gjør ulike ting med hun: rolig, opplevelsesorientert, få venner, opplever han nedprioriterer henne, han blir rastløs i hennes selskap og må stadig ut på ting, men er glad i henne og hun vet han er det. de: er barnløse, i 30 åra, har vært sammen i 7 år og har sjelden konflikter, koser seg sammen, bortsett fra dette; at han trenger sin tid med kompisene spørsmålet: kan hun leve med dette...
Nella Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 Om hun kan leve med dette er det bare hun som kan svare på Men at den man bor sammen med også bruker tid med kompiser/venninner må man jo godta og respektere. Å bevare vennskap er viktig selv om man er i et forhold. Man kan ikke ha ene eie på den man er sammen med. Syns det bare er hyggelig jeg når sambo tar seg en tur til en kamerat en helg. Da finner jeg på noe med jentene eller slapper av i eget selskap, gjør akkurat det jeg vil. og han syns det er hyggelig når jeg finner på noe med venninnene mine. Men det er bare du som vet hvordan du har det og kan vite om dette er noe du kan leve med. Men nå ikke la han være med kompiser innimellom syns jeg kanskje ikke er riktig da.
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå