AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #1 Del Skrevet 15. november 2019 Skal snart i begravelse. Er grå dress innafor? Er en utrolig fin dress, men vet ikke om folk rundt meg syns det er respektfullt. Normene er vel en svart dress. Anonymkode: 4ded9...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Gjest AthenaRavenLuna Skrevet 15. november 2019 #2 Del Skrevet 15. november 2019 Du kan fint bruke grå dress. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #3 Del Skrevet 15. november 2019 Jeg var skeptisk til mørkeblå dress, type navy. Etter å ha forhørt meg rundt er det ingen som reagerer på dressfarge, av dem jeg har snakket med. Du kan jo supplere med hvit skjorte, sorte sko og sort slips? Anonymkode: c5069...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #4 Del Skrevet 15. november 2019 1 minutt siden, AnonymBruker said: Jeg var skeptisk til mørkeblå dress, type navy. Etter å ha forhørt meg rundt er det ingen som reagerer på dressfarge, av dem jeg har snakket med. Du kan jo supplere med hvit skjorte, sorte sko og sort slips? Anonymkode: c5069...7a6 Det var faktisk akkurat det jeg hadde i hodet. Takk for svar dere. Anonymkode: 4ded9...557 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Kniv & gaffel Skrevet 15. november 2019 #5 Del Skrevet 15. november 2019 Ja, det er helt greit. Man må ikke nødvendigvis bruke sort, men unngå sterke farger og mye mønster. 1 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #6 Del Skrevet 15. november 2019 Akkurat nå, AnonymBruker skrev: Det var faktisk akkurat det jeg hadde i hodet. Takk for svar dere. Anonymkode: 4ded9...557 NP! Vil ikke kalle det respektløs når man faktisk møter opp i dress, selv om fargen ikke er sort. Det hadde derimot vært respektløs å møte opp i joggebukse og/eller hettegenser. Anonymkode: c5069...7a6 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå