Gå til innhold

Kommer utrolig fort?

Fremhevede innlegg

Skrevet

Hei.. Har nettopp gått ut av et 4 år langt forhold, og hadde for første gang sex med noen andre enn kjæresten min.. Han er jeg vant til at varer leeenge. Men denne fyren (som også var en del eldre enn eksen), kom nesten med en gang! Ikke at det gjorde meg noe, men har bare aldri opplevd det før. Samtidig var han veldig sånn at han ville ta på meg, ville at jeg skulle komme først.. Noe jeg heller aldri har opplevd før. Så han er vel vant med det at han kommer fort..

Vet ikke helt hva som er meningen med dette innlegget. Er bare så sinnsykt rart å ha samleie med noen andre enn den andre personen jeg har gjort det tusenvis av ganger med...

Anonymkode: c699c...e4b

Videoannonse
Annonse
Skrevet
1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Hei.. Har nettopp gått ut av et 4 år langt forhold, og hadde for første gang sex med noen andre enn kjæresten min.. Han er jeg vant til at varer leeenge. Men denne fyren (som også var en del eldre enn eksen), kom nesten med en gang! Ikke at det gjorde meg noe, men har bare aldri opplevd det før. Samtidig var han veldig sånn at han ville ta på meg, ville at jeg skulle komme først.. Noe jeg heller aldri har opplevd før. Så han er vel vant med det at han kommer fort..

Vet ikke helt hva som er meningen med dette innlegget. Er bare så sinnsykt rart å ha samleie med noen andre enn den andre personen jeg har gjort det tusenvis av ganger med...

Du kan regne med at spenningen og at alt er nytt, og at han tenner veldig på å ha sex med deg, gjør at han kommer fort. Kan hende det vil gå seg til når han blir mere trygg på deg, og han blir vant til å ha sex med deg.😊

Anonymkode: 4343a...11c

• Liker 2
Skrevet

Eksen din brukte lang tid fordi han var lei av deg. Det er ganske vanlig å komme fort når det er noe nytt og spennende. 

Ta det med ro, den nye typen bruker snart også lang tid på å komme 

Skrevet

Ta det som er kompliment, han kommer fort fordi du er deilig og han er skikkelig tent. Etter ei stund varer han nok lenger

Anonymkode: 66a95...8e9

• Liker 3
Skrevet
26 minutter siden, FrodeF skrev:

Eksen din brukte lang tid fordi han var lei av deg. Det er ganske vanlig å komme fort når det er noe nytt og spennende. 

Ta det med ro, den nye typen bruker snart også lang tid på å komme 

Ganske sikker på at han ikke var lei av meg nei. :) 

Skrevet

Han trengte ikke være lei, men hadde dere sex "tusenvis"  av ganger i løpet av 1500 dager, så burde han begynne å bli tilvent, eller bare nummen. Vent et kvarters tid, og prøv å hiss opp den nye til en runde nummer 2. Og kom tilbake med rapport. 

Anonymkode: e4b03...2bc

• Liker 1

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Opprett en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...