AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #41 Skrevet 17. november 2019 2 timer siden, AnonymBruker skrev: Pikkstørrelse og selvtillit? Det største vrøvlet jeg har hørt! 😡 Anonymkode: de6b0...30e Jasså?! Er det vanlig at menn med stor pikk har lav selvtillitt fordi den er stor da? Anonymkode: 9b086...130
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #42 Skrevet 17. november 2019 28 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jasså?! Er det vanlig at menn med stor pikk har lav selvtillitt fordi den er stor da? Anonymkode: 9b086...130 Du forsto ikke, skjønner jeg. Pikkstørrelse og selvtillit har ikke noe med hverandre å gjøre. 😯 Anonymkode: de6b0...30e 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #43 Skrevet 17. november 2019 12 minutter siden, AnonymBruker skrev: Du forsto ikke, skjønner jeg. Pikkstørrelse og selvtillit har ikke noe med hverandre å gjøre. 😯 Anonymkode: de6b0...30e Hva mener du? Det har da nær sammenheng. Vil til og med si de har direkte sammenheng. Som arbeid og lønn. Anonymkode: 857de...0f3 2
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #44 Skrevet 17. november 2019 5 minutter siden, AnonymBruker skrev: Hva mener du? Det har da nær sammenheng. Vil til og med si de har direkte sammenheng. Som arbeid og lønn. Anonymkode: 857de...0f3 Definer selvtillit og ta et kurs begrensanlyse. 😇 Anonymkode: de6b0...30e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #45 Skrevet 17. november 2019 11 minutter siden, AnonymBruker said: Hva mener du? Det har da nær sammenheng. Vil til og med si de har direkte sammenheng. Som arbeid og lønn. Anonymkode: 857de...0f3 Jeg tipper det ofte er motsatt. det er gjerne folk man skulle tro ikke har et enormt bekreftelsesbehov som nettopp har det og er usikre. Litt som kvinner som klager over ting ved utseendet sitt, det er svært ofte kvinner som er latterlig pene i utgangspunktet. De fleste andre har lettere for å overse ting og tang. Anonymkode: 94a49...f1e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #46 Skrevet 17. november 2019 Jeg tror vi forsøker å strippe ned dette litt. Jenter og damer; kan dere gjøre rede for hvorvidt gutter og menn med liten pikk oser av selvtillit, vrenger trusa av seg og viser frem det de har i godt lys, for så å ta fatt på akten, med bøtter av nettopp selvtillit. Er det sånn? Anonymkode: 9b086...130 1
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #47 Skrevet 17. november 2019 Jeg foretrekker penis under gjennomsnittet da jeg selv er ganske liten der nede. Har hatt sexpartnere med stor penis, og det gjorde bare vondt. Pluss at det føltes ut som om jeg var en flaggermus der nede flere dager etterpå. Den som har gitt meg mest orgasme er også den minste penisen jeg har vært borti. Bare så det er sagt damer og menn er alle forskjellig der nede. Noen menn nekter bare å innse dette. Smak og behag! Anonymkode: 6696d...6bd 3
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #48 Skrevet 17. november 2019 Min erfaring er at menn med stor penis tror at størrelsen er alt som skal til, derfor er det liksom bare å kjøre på til han er ferdig. Menn med størrelse under gjennomsnittet er generelt mye bedre til andre ting, som (suprise suprise) er helt avgjørende for at jenta også skal komme. Dessuten er stor penis i seg selv bare ubehagelig og jeg ville helt ærlig kviet meg for å ha sex, hvis min partner hadde vært stor. Anonymkode: 704ab...573 4
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #49 Skrevet 17. november 2019 6 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at menn med stor penis tror at størrelsen er alt som skal til, derfor er det liksom bare å kjøre på til han er ferdig. Menn med størrelse under gjennomsnittet er generelt mye bedre til andre ting, som (suprise suprise) er helt avgjørende for at jenta også skal komme. Dessuten er stor penis i seg selv bare ubehagelig og jeg ville helt ærlig kviet meg for å ha sex, hvis min partner hadde vært stor. Anonymkode: 704ab...573 Enig. Anonymkode: de6b0...30e
AnonymBruker Skrevet 17. november 2019 #50 Skrevet 17. november 2019 25 minutter siden, AnonymBruker skrev: Jeg foretrekker penis under gjennomsnittet da jeg selv er ganske liten der nede. Har hatt sexpartnere med stor penis, og det gjorde bare vondt. Pluss at det føltes ut som om jeg var en flaggermus der nede flere dager etterpå. Den som har gitt meg mest orgasme er også den minste penisen jeg har vært borti. Bare så det er sagt damer og menn er alle forskjellig der nede. Noen menn nekter bare å innse dette. Smak og behag! Anonymkode: 6696d...6bd Godt innlegg! 👦 Anonymkode: de6b0...30e 1
_Malene Skrevet 17. november 2019 #51 Skrevet 17. november 2019 10 minutter siden, AnonymBruker skrev: Min erfaring er at menn med stor penis tror at størrelsen er alt som skal til, derfor er det liksom bare å kjøre på til han er ferdig. Menn med størrelse under gjennomsnittet er generelt mye bedre til andre ting, som (suprise suprise) er helt avgjørende for at jenta også skal komme. Dessuten er stor penis i seg selv bare ubehagelig og jeg ville helt ærlig kviet meg for å ha sex, hvis min partner hadde vært stor. Anonymkode: 704ab...573 Min erfaring også! 4
Christina82 Skrevet 17. november 2019 #52 Skrevet 17. november 2019 Ryddet for avsporing. Ninab82, mod
Fremhevede innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå