Gå til innhold

Liten pikk


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Min er bare et par cm. lengre enn bredden på hånda mi når den er stiv. Hvor mange av dere damer ville bli skuffet ved å ha sex med meg? Vær ærlig. Ønsker ikke penisfokuserte mannesvar. 

Anonymkode: de6b0...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Du skal få et mannesvar likevel; det er trolig ikke pikken din som bestemmer om de blir skuffet eller ikke. 

 

Anonymkode: ae4cb...490

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Min er bare et par cm. lengre enn bredden på hånda mi når den er stiv. Hvor mange av dere damer ville bli skuffet ved å ha sex med meg? Vær ærlig. Ønsker ikke penisfokuserte mannesvar. 

Anonymkode: de6b0...30e

Tenker at da kan ikke hendene dine være særlig store 😷

Anonymkode: 356a9...bd4

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du skal få et mannesvar likevel; det er trolig ikke pikken din som bestemmer om de blir skuffet eller ikke. 

 

Anonymkode: ae4cb...490

😷

Anonymkode: de6b0...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Tenker at da kan ikke hendene dine være særlig store 😷

Anonymkode: 356a9...bd4

😠

Anonymkode: de6b0...30e

  • Liker 4
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du har ikke lest så mange tråder om dette her før eller, hvis du fremdeles tror alle damer må ha størst mulig? Se her f.eks: 

 

Anonymkode: 03093...15f

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

13 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Du har ikke lest så mange tråder om dette her før eller, hvis du fremdeles tror alle damer må ha størst mulig? Se her f.eks: 

 

Anonymkode: 03093...15f

😇

Anonymkode: de6b0...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Han jeg hadde best sex med, var han med den minste kuken. Han var bare så utrolig flink på alle andre måter. Forspill, brukte hender, tunge osv veldig godt. Hadde hovedfokus på min nytelse og la også gjerne inn en del ekstra utstyr som piffet opp. Mannen i seg selv var veldig sexy og tente meg enormt. Størrelsen betydde ingenting.

Anonymkode: 48def...a56

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg hadde best sex med, var han med den minste kuken. Han var bare så utrolig flink på alle andre måter. Forspill, brukte hender, tunge osv veldig godt. Hadde hovedfokus på min nytelse og la også gjerne inn en del ekstra utstyr som piffet opp. Mannen i seg selv var veldig sexy og tente meg enormt. Størrelsen betydde ingenting.

Anonymkode: 48def...a56

Takker for trøst. Og råd, Ikke minst.   😆

Anonymkode: de6b0...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

3 timer siden, AnonymBruker skrev:

😠

Anonymkode: de6b0...30e

Med dine små hender kan du jo få gjort jobben 🙄. Tipper du håndterer det bra.

Anonymkode: 356a9...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Han jeg hadde best sex med, var han med den minste kuken. Han var bare så utrolig flink på alle andre måter. Forspill, brukte hender, tunge osv veldig godt. Hadde hovedfokus på min nytelse og la også gjerne inn en del ekstra utstyr som piffet opp. Mannen i seg selv var veldig sexy og tente meg enormt. Størrelsen betydde ingenting.

Anonymkode: 48def...a56

Her sier du jo bare at kuken ikke er bra nok da, når du mener at mannen kompenserte med leketøy og dermed ble du tilfredsstilt.

Kjedelig å måtte ha med løskuk overalt og aldri kunne ta seg en kjappis i naturen fordi man da vet at man ikke strekker til med det man har.

Jeg for min del gidder ikke gå rundt grøten for å si min mening, ja jeg hadde vært skuffet. Jeg kommer lett vaginalt av å bli penetrere med penis, men da av en som er gjennomsnittet eller litt større. Å bli fingret til orgasme for ikke samme tenning. Vil jeg ha lesbesex så kunne jeg like gjerne vært sammen med en jente. Men jeg liker kuk og ha sex med en ekte kuk. Plastkuker tenner meg heller ikke. Oralsex synes jeg funker best som forspill, selv om jeg har det en del gjennom sexakten også. Men det er kjedelig sammenlignet med å komme av å bli penetrert.

Anonymkode: 68d0f...e87

  • Liker 2
Lenke til kommentar
Del på andre sider

10 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Med dine små hender kan du jo få gjort jobben 🙄. Tipper du håndterer det bra.

Anonymkode: 356a9...bd4

Ingen kommentarer.  🐼

Anonymkode: de6b0...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg kan iallefall si at jeg har hatt dårligst sex med den største pikken jeg har vært borti. Så det er så mye mer som spiller inn når det kommer til størrelse og god sex. Han med den minste er fremdeles en av de jeg tenker mest på, og som jeg lett hadde takket ja til om sjansen skulle by seg igjen. 

Anonymkode: 5a184...53e

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

3 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Jeg kan iallefall si at jeg har hatt dårligst sex med den største pikken jeg har vært borti. Så det er så mye mer som spiller inn når det kommer til størrelse og god sex. Han med den minste er fremdeles en av de jeg tenker mest på, og som jeg lett hadde takket ja til om sjansen skulle by seg igjen. 

Anonymkode: 5a184...53e

😍

Anonymkode: de6b0...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 minutter siden, AnonymBruker skrev:

Her sier du jo bare at kuken ikke er bra nok da, når du mener at mannen kompenserte med leketøy og dermed ble du tilfredsstilt.

Kjedelig å måtte ha med løskuk overalt og aldri kunne ta seg en kjappis i naturen fordi man da vet at man ikke strekker til med det man har.

Jeg for min del gidder ikke gå rundt grøten for å si min mening, ja jeg hadde vært skuffet. Jeg kommer lett vaginalt av å bli penetrere med penis, men da av en som er gjennomsnittet eller litt større. Å bli fingret til orgasme for ikke samme tenning. Vil jeg ha lesbesex så kunne jeg like gjerne vært sammen med en jente. Men jeg liker kuk og ha sex med en ekte kuk. Plastkuker tenner meg heller ikke. Oralsex synes jeg funker best som forspill, selv om jeg har det en del gjennom sexakten også. Men det er kjedelig sammenlignet med å komme av å bli penetrert.

Anonymkode: 68d0f...e87

Trodde ikke damer liker kuk jeg i følge kg.😂

Anonymkode: 3fac2...a8a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke damer liker kuk jeg i følge kg.😂

Anonymkode: 3fac2...a8a

Nei, her er det ikke lov å si at man gjør det. Man skal like oralsex og fingring best, kuken skal man ikke bry seg om. De beste elskerne har små kuker og man kan alltids bruke dildo når man skal bli tilfredsstilt.

Merkelig at det skal være mer ok å si, enn at ja, størrelsen teller? Tydeligvis teller den for de som liksom mener at det ikke betyr noe også, men fordi det er størrelsen på leketøyet de mener, så er det liksom mer skånsomt å si. "Jeg bryr meg ikke om størrelsen på kuken, han kan alltids tilfredsstille meg med leketøy".

Har aldri skjønt hvorfor dette liksom skal gi menn selvtillit.

Anonymkode: 68d0f...e87

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

[1] Category widget

1 minutt siden, AnonymBruker skrev:

Nei, her er det ikke lov å si at man gjør det. Man skal like oralsex og fingring best, kuken skal man ikke bry seg om. De beste elskerne har små kuker og man kan alltids bruke dildo når man skal bli tilfredsstilt.

Merkelig at det skal være mer ok å si, enn at ja, størrelsen teller? Tydeligvis teller den for de som liksom mener at det ikke betyr noe også, men fordi det er størrelsen på leketøyet de mener, så er det liksom mer skånsomt å si. "Jeg bryr meg ikke om størrelsen på kuken, han kan alltids tilfredsstille meg med leketøy".

Har aldri skjønt hvorfor dette liksom skal gi menn selvtillit.

Anonymkode: 68d0f...e87

De mennene som sier de foretrekker ei asiatisk eller trang mus blir jo også slaktet. Kanskje det ikke et stuerent å si? 

Anonymkode: 3fac2...a8a

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oysann! En liten notis om liten pikk er blitt populært på KG. Den er 13 cm.  Bredda på håndflata mi er 11. Bare sånn til orientering for målvungrige menn. Hilsen TS.  😱

Anonymkode: de6b0...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

1 time siden, AnonymBruker skrev:

Oysann! En liten notis om liten pikk er blitt populært på KG. Den er 13 cm.  Bredda på håndflata mi er 11. Bare sånn til orientering for målvungrige menn. Hilsen TS.  😱

Anonymkode: de6b0...30e

Oi! Bredden på håndflaten min er bare 9 cm, men uten for stikker de restrerende 14 cm med kølle. Når jeg holder rundt er det 3-4 cm mellom tommel og pekefing. Dama har små hender hun......

Anonymkode: 356a9...bd4

Lenke til kommentar
Del på andre sider

4 timer siden, AnonymBruker skrev:

Trodde ikke damer liker kuk jeg i følge kg.😂

Anonymkode: 3fac2...a8a

Det spørs jo hva slags kuk du mener og åssen du bruker den.  😁

Anonymkode: de6b0...30e

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...