Xania Skrevet 26. mai 2005 #1 Skrevet 26. mai 2005 Trenger bare å lufte nervene litt nå. På lørdag gifter jeg meg, og sitter nå med siste del av talen. Det tror jeg ordner seg fint i løpet av morgendagen. Verre er det at sambo var og kjøpte seg ny hårvoks i sted, og da han prøvde den ble håret helt klissete og det var ikke mulig å vaske ut igjen! Han ble sinna!!! Fikk han til å bestille time hos frisøren i morgen tidlig, så krysser jeg fingrene for at de fikser det. Det er sånne ting man ABSOLUTT ikke trenger to dager før bryllupet...
Gjest søta - ikke logget inn Skrevet 26. mai 2005 #2 Skrevet 26. mai 2005 Det ordner seg nok! Lykke til på lørdag. Kos der eog nyt dagen!
Gjest Anonymous Skrevet 26. mai 2005 #3 Skrevet 26. mai 2005 Uffda! Men frisøren order helt sikkert opp i det. Lykke til med talen!
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #4 Skrevet 26. mai 2005 Mimrer fra i fjor, vi giftet oss siste lørdagen i mai vi også...... Alt ordner seg, ta det med ro. Om hundre år er allting glemt
Gjest Gjesta Skrevet 26. mai 2005 #5 Skrevet 26. mai 2005 Ikke la nervene ta overhånd - det kommer til å bli en vidunderlig dag uansett!
Gjest gjest1 Skrevet 26. mai 2005 #6 Skrevet 26. mai 2005 Frisøren fikser sikkert det i morgen. Sender over en stor
Olifant Skrevet 26. mai 2005 #7 Skrevet 26. mai 2005 Trenger bare å lufte nervene litt nå. På lørdag gifter jeg meg, og sitter nå med siste del av talen. Det tror jeg ordner seg fint i løpet av morgendagen. Verre er det at sambo var og kjøpte seg ny hårvoks i sted, og da han prøvde den ble håret helt klissete og det var ikke mulig å vaske ut igjen! Han ble sinna!!! Fikk han til å bestille time hos frisøren i morgen tidlig, så krysser jeg fingrene for at de fikser det. Det er sånne ting man ABSOLUTT ikke trenger to dager før bryllupet... Uffa... et lite tips som kanskje er verdt å prøve... balsam, balsam og mere balsam... Etter en stygg episode med tyggegummi vil jeg si det er verdt et forsøk!
Xania Skrevet 26. mai 2005 Forfatter #8 Skrevet 26. mai 2005 Takk for oppmuntring, jenter! Det hjelper utrolig bare å få ned irritasjonen på tastaturet. Thomias, skal prøve tipset ditt hvis ikke frisøren klarer å fikse det (men det tror jeg nok hun gjør.) Sitter nå bare og venter på mamma'n og pappa'n min som kommer om en halvtime. Blir koselig :-) Talen er ganske snart klar. Den skal få godgjøre seg over natta, så tar jeg siste finpuss i morgen og skriver den ut. Må bare passe på at ikke sambo ser den, det skal være en overraskelse for han. Merkelig, jeg sitter her med en bunnsolid følelse av at alt kommer til å gå bra. Trodde jeg skulle bli mye mer nervøs enn jeg er. (Og takk og pris at jeg ikke er det!)
TeddyToria Skrevet 26. mai 2005 #9 Skrevet 26. mai 2005 Åh, men så bra at du har slik en bunnsolid følelse! Dere får sikkert en fantastisk dag på lørdag... 28. mai var opprinnelig vår dato også, el. en av tre - helt til vi kom på at min kjære jo har bursdag den dagen! Håper dere får herlig vær og en utrolig flott dag!!!
Gjest Lizbet Skrevet 26. mai 2005 #10 Skrevet 26. mai 2005 Merkelig, jeg sitter her med en bunnsolid følelse av at alt kommer til å gå bra. Trodde jeg skulle bli mye mer nervøs enn jeg er. (Og takk og pris at jeg ikke er det!) Er ikke det deilig?! Håper jeg og ender opp slik! Kos dere masse til lørdag!
Gjest Soon Mrs S Skrevet 27. mai 2005 #11 Skrevet 27. mai 2005 Frisøren ordner op det der.. skal du se om ikke så holder jeg med Tomias om balsam. Den har reddet meg noen ganger i barndommen med 3 småsøsken. Uansettt! Lykke til å lørdag og kos dere kjempe mye på den fine dagen. Vi får vel høre åssen det gikk med håret og ikke minst om bryllupet
Marianna Panna Skrevet 27. mai 2005 #12 Skrevet 27. mai 2005 Det ordner seg helt sikkert, aldri hørt om en hårvoks man adri får ut av håret Vær glad han prøvde den ut nå du og ikke på selve dagen....
lucky Skrevet 27. mai 2005 #13 Skrevet 27. mai 2005 Det der ordner seg garantert :enig_animasjon: ! Lykke lykke til i morgen Og jeg håper jeg blir som deg to dager før bryllupet med en bunnsolid følelse
Gjest gjest 0 Skrevet 28. mai 2005 #15 Skrevet 28. mai 2005 Beste måten å fjerne hårvoks er faktisk å bruke zalo! Fikk anbefalt av en frisør at hvis man bruker voks jevnlig bør man vaske høret en gang i blandt med zalo for å få ut alle rester. Så vasker man håret som vanlig etterpå Kan hende noen synes det er greit med balsam hvis man vanligvis ikke bruker det. Pam
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Opprett en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå