Gå til innhold

Mellom oss


Gjest Nimbi

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Ser den på sumo og liker den. Var skeptisk til halvveis i første episode , men så kom den seg litt. Er jo til nå litt sånn typisk drama, du kan lett gjette deg til handlingen og hva som skal skje men helt grei. Og liker skuespillerne, særlig hun danske har jeg sansen for. 

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 5 uker senere...

Jeg synes egentlig denne serien er ganske deprimerende, men har blitt til at jeg følger med likevel. Det er noe grunnleggende trist og litt for realistisk med par som sklir fra hverandre med årene. Men skuffende oppførsel av Nanna og Joachim, nå har de vel ødelagt ikke bare forholdene sine, men også vennskapene. 

Anonymkode: f0061...00d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Liker det! Men synes siste episode endte litt rart.. 

Anonymkode: 44d7a...e02

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

On 12/16/2019 at 8:10 PM, AnonymBruker said:

Liker det! Men synes siste episode endte litt rart.. 

Anonymkode: 44d7a...e02

Jeg lurte på om de virkelig skulle gjøre det så klisje at 41-åringen ble gravid på første forsøk, og jada. Gratulerer med å bli gravid med bestevenninnens og kollegaens ektemann og smadre både sitt eget forhold, venninnens ekteskap og firmaet i samme slengen. Jadda... vanskelig å få sympati for rollefigurene merker jeg. Faktisk var det enklere i Exit, der folk var klin gærne. Dette er bare normale kjedelige folk som tar fryktelig feil valg med stusselige konsekvenser.

Anonymkode: f0061...00d

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Burde ha vært enda en episode der vi får se hvordan Merete reagerer når hun finner ut at bestevenninna er gravid med mannen hennes.

Anonymkode: adf28...096

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg synes serien slutta der den egentlig burde begynt.  De brukte lang tid på å komme frem til poenget (Nannas graviditet), selv om man så dette komme fra første stund det ble sagt at mannen hennes var steril.  Den aller største klisjeen hadde vært hvis hun hadde blitt gravid med terapeuten, så de unngikk i det minste den.

Anonymkode: 5526f...d2d

  • Liker 3
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Meniningsløst pjatt. Veldig veldig dårlig serie. Så hele dessverre. Viss bass fra ende til annen.

Anonymkode: 23903...349

Lenke til kommentar
Del på andre sider

14 hours ago, AnonymBruker said:

Jeg synes serien slutta der den egentlig burde begynt.  De brukte lang tid på å komme frem til poenget (Nannas graviditet), selv om man så dette komme fra første stund det ble sagt at mannen hennes var steril.  Den aller største klisjeen hadde vært hvis hun hadde blitt gravid med terapeuten, så de unngikk i det minste den.

Anonymkode: 5526f...d2d

Apropos terapeuten, er det vanlig at de tar imot pasienter hjemme på den måten? 

Anonymkode: f0061...00d

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...