AnonymBruker Skrevet 14. november 2019 #1 Del Skrevet 14. november 2019 Hei lurer på, finnes det noe regler i forhold til oppmerking, på en parkeringsplass for eksempel. vil man si at en utydelig oppmerking er gjeldende? Vil en oppmerking være gjeldende så lenge den synes? Anonymkode: fd8e5...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #2 Del Skrevet 15. november 2019 Ja, absolutt. Særlig hvis du tenker på parkering for funksjonshemmede, som er merket både på bakken og med skilt. I tillegg er det ofte klart at dette er sære parkeringsplasser pga bredden. P-forbud vil nok også gjelde med mindre det er knapt forståelig at akkurat den plassen er forbudt. Anonymkode: 6ca37...ac4 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
AnonymBruker Skrevet 15. november 2019 #3 Del Skrevet 15. november 2019 Ja var det jeg regnet med, fikk bot fordi jeg parkerte på en oppmerket plass som tydelighvis ikke var gjeldende lenger. Anonymkode: fd8e5...49e Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
ajarRun Skrevet 27. november 2019 #4 Del Skrevet 27. november 2019 På 15.11.2019 den 11.50, AnonymBruker skrev: Ja var det jeg regnet med, fikk bot fordi jeg parkerte på en oppmerket plass som tydelighvis ikke var gjeldende lenger. Anonymkode: fd8e5...49e Dette er en fornuftig klagesak. Var det skilt der? Jeg vet parkeringsvaktene i kommunen her har veldig lav terskel for å se bort fra oppmerking hvis den ikke er godt synlig. En klage koster ingenting. Hvis du ga mer detaljer eller postet bildene ville det vært enklere å vurdere da. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Husholdning1 Skrevet 27. november 2019 #5 Del Skrevet 27. november 2019 (endret) På 15.11.2019 den 11.50, AnonymBruker skrev: Ja var det jeg regnet med, fikk bot fordi jeg parkerte på en oppmerket plass som tydelighvis ikke var gjeldende lenger. Anonymkode: fd8e5...49e Var det din sak som ble omtalt i en avis i går? Hvor de nye plassene var tydelig merket, og den feilparkerte bilen helt opplagt sto i veien for de som skulle ut av den oppmerkede parkeringsplassen? Endret 27. november 2019 av Husholdning1 3 Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå