Gå til innhold

Hva kan jeg gi han i julegave?


AnonymBruker

Anbefalte innlegg

Vi har datet litt, er på vei til å bli sammen, tror og håper jeg. Noen som har forslag til noe fint og ordentlig å gi?

Pluss lurer på: Skal du gi julegave til din date? Evt. Hva?

Anonymkode: 6ca8a...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Er litt vanskelig å gi tips når du ikke nevner alder eller hva han holder på med, og evt interessene hans.

Hva man burde gi til en 37-årig ingeniør er noe annet enn hva man gir til en 24-årig juss-student.

Anonymkode: 34c8c...d31

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Er litt vanskelig å gi tips når du ikke nevner alder eller hva han holder på med, og evt interessene hans.

Hva man burde gi til en 37-årig ingeniør er noe annet enn hva man gir til en 24-årig juss-student.

Anonymkode: 34c8c...d31

Han er i overgangen til 40-årene. Liker trening, har alt han trenger og mer til. Så jeg tenker det bør være opplevelser, forbruksvarer, klær, eller noe praktisk. Kanskje. 

Anonymkode: 6ca8a...467

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Akkurat nå, AnonymBruker skrev:

Tradisjonelt barberhøvelsett, feks fra Barbershop

Anonymkode: ec174...44a

Godt forslag, støtter dette! Evt et fint slips, pyjamas eller et par fine tøfler.

Anonymkode: 46a0d...113

Lenke til kommentar
Del på andre sider

2 timer siden, AnonymBruker skrev:

Vi har datet litt, er på vei til å bli sammen, tror og håper jeg. Noen som har forslag til noe fint og ordentlig å gi?

Pluss lurer på: Skal du gi julegave til din date? Evt. Hva?

Anonymkode: 6ca8a...467

Ja.

Anonymkode: b9633...667

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Jeg ville heller gitt en opplevelse. Konsertbilletter feks. Men fortrinnsvis ikke noe som er så langt fram i tid, det kan legge litt mye press på enkelte...Og siden dere bare dater ville jeg kjøpt noe som ikke er helt waste hvis det skulle ta slutt før jul.. (man vet jo aldri tross alt)

Eller gitt noe i forbindelse med ting dere gjør sammen. Vi er feks begge veldig glad i tur og friluftsliv, så noe som kan burkes der vil alltid være kjekt.

Anonymkode: c1283...a5a

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opplevelsesgsvekort som hundekjøring, fallskjermhopping, ølsmaking osv

Anonymkode: d73a7...9aa

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...